בלאגן ניהולי? הפועל ת"א הודיעה על רכישתו של עומר דמארי

שחקן מכבי פ"ת הוצג רשמית במסיבת עיתונאים שערך המועדון; סכום העסקה: כ-1.5 מיליון אירו עבור 50% מכרטיסו של החלוץ

"אני גאה להציג היום את הרכש הישראלי החשוב ביותר שלנו לקראת העונה הקרובה - עומר דמארי. הוא תחליף מצוין לבן שהר שעזב אותנו". כך הצהיר הבוקר (א') אלי טביב במסיבת עיתונאים רשמית שערכה הפועל ת"א, שבה השתתף גם שחקן הרכש החדש ממכבי פ"ת.

דמארי, 22, עלה לבוגרים של מכבי פ"ת בעונת 2006/07. העונה החולפת היתה הטובה בקריירה שלו - כבש 15 שערים והוסיף עוד 6 בישולים. על-פי הערכות, תשלם הפועל 1.5 מיליון אירו לפ"ת עבור 50% מכרטיסו של החלוץ, שיחתום עם האדומים על חוזה לחמש שנים.

"אני מקווה שגם איתי שכטר יהיה חלק מהסגל שלנו", הוסיף טביב, שהתייחס לחלוץ שמעוניין לעבור לקייזרסלאוטרן הגרמנית, בניגוד להסכמתו. שכטר פתח ביום חמישי בהליך בוררות מול הפועל בנושא.

"המו"מ ביני לבין עמוס לוזון (נשיא מכבי פ"ת) מנוהל כבר למעלה מחודש בדיסקרטיות וחשאיות", אמר טביב, שלא שכח לעקוץ את שותפו במועדון, מוני הראל: "זאת בניגוד לעבר, אז משאים ומתנים נוהלו בתקשורת".

דמארי הוא שחקן הרכש הרביעי שנוחת במתחם וולפסון הקיץ, אחרי הקשר מחמוד עבאס (הצטרף מהפועל אשקלון), החלוץ לירון דיאמנט (הפועל ר"ג) והשוער הצ'יליאני אדוארדו לובוס (אספניולה).

דרור קשטן, שהחליף הקיץ את אלי גוטמן בתפקיד המאמן בהפועל, נכח אף הוא במסיבת העיתונאים, ואמר: "אני מבקש מהאוהדים מעט סבלנות. אנחנו לא שוקטים על שמרינו, אנחנו עובדים, בודקים ורואים המון קלטות של שחקנים מועמדים, על מנת שנוכל להשלים את הפאזל שאנחנו רוצים שיהיה בקבוצה".

עומר דמארי אמר: "היה מו"מ עם סלטיק שלא הסתדר, אבל בשבילי הפועל ת"א היא כמו אירופה".

בגיזרת הקרב על הבעלות במועדון בין טביב לשותפו מוני הראל, לא צפויות התפתחויות חדשות לפחות עד ה-18 ביולי, אז יתקיים בבית המשפט המחוזי הדיון הבא בנושא.