טוויטר מסכמת מחצית ראשונה ב-2011: 200 מיליון ציוצים ביום

לשם השוואה - בינואר 2009 דיווחה החברה על 2 מיליון ציוצים ביום, ובתחילת 2010 נכתבו בטוויטר 65 מיליון ציוצים ליום

בשבוע שעבר השיקה גוגל את הרשת החברתית החדשה שלה, גוגל פלוס, ובניגוד לניסיונות הקודמים הפעם היא מנסה לנגוס גם בחלקה של טוויטר ולא רק בשל פייסבוק. אולם, בעוד שגוגל פלוס עדיין בחיתוליה, טוויטר ממשיכה לרשום שיאים חדשים.

בבלוג הרשמי של שירות המיקרו-בלוגינג, טוויטר, פורסמו נתונים המעידים על הזינוק המתמשך בשימוש בטוויטר בשנה האחרונה - 200 מיליון ציוצים (Tweets) מועלים לשירות מדי יום. לשם השוואה, בינואר 2009 דיווחה החברה על 2 מיליון ציוצים ביום, ובתחילת 2010 נכתבו בטוויטר 65 מיליון ציוצים ליום.

אמנם המספרים שמציגה טוויטר רחוקים מלדגדג את ההשתלטות של פייסבוק על האינטרנט, אך הם עדיין מרשימים. בבלוג נכתב כי מדובר בכמות ציוצים "השווה לכתיבת 8,163 עותקים, כל יום, של הספר 'מלחמה ושלום' של טולסטוי, וקריאת כמות כזו של טקסטים תימשך 31 שנים".

בפוסט פורסמו גם הנושאים הטרנדיים ביותר במהלך השנה האחרונה, כפי שאלה השתקפו במיליוני הציוצים של משתמשי טוויטר. בתחום החדשות והאירועים בעולם נמצא במקום הראשון הנושא: AH1N1 , הכינוי הרפואי לשפעת החזירים.

עוד נושאים חמים בתחום החדשות הם מובראק, נשיא מצרים לשעבר, קהיר וגם חג הפסחא. בתחום הפופ נמצאים זמרת היו-טיוב רבקה בלק, האלבום החדש של בריטני ספירס וגם השחקן המעורער בנפשו צ'ארלי שין.

לפי פרסומים רשמיים של החברה, למעלה מ-200 מיליון משתמשים פתחו חשבון בטוויטר, אם כי חלק ניכר מהם אינם מוגדרים כמשתמשים פעילים, ואינם מצייצים או עוקבים אחר משתמשים אחרים. טוויטר לא מפרסמת נתונים לגבי משתמשים פעילים, אולם ההערכות הן כי מדובר בכ-50% מסך המשתמשים (כ-100 מיליון גולשים).