הראל תרכוש 50% מפרויקט של רבוע כחול נדל"ן ב-81 מ' ש'

מדובר בפרוייקט מסחר ומשרדים המוקם בקרית השרון בנתניה ■ העסקה משקפת תשואה שנתית התחלתית אטרקטיבית של כ- 8.25%

הראל השקעות בביטוח ופיננסים חתמה היום (ב') על הסכם עם רבוע כחול נדל"ן לרכישת 50% מפרויקט מסחר ומגורים שמקימה החברה בקרית השרון בנתניה. מדובר בהשקעה בהיקף של כ- 81 מיליון שקל. מהראל נמסר כי העסקה בוצעה מכספי העמיתים ומכספי הנוסטרו של החברה וצפויה להניב תשואה שנתית התחלתית אטרקטיבית של כ- 8.25%. הראל תצטרף כשותפה שווה בפרויקט על דרך רכישה של 50% מהזכויות במקרקעין.

הפרויקט אשר ממוקם בשכונת קריית השרון במזרח נתניה כולל מרכז מסחרי המשתרע על שטח של כ- 26,500 מ"ר מתוכם, כ- 14,500 מ"ר שטחים עיליים בייעוד למסחר ומשרדים ובנוסף, קומת חניה. במקרקעין זכויות בניה נוספות על פי תב"ע בתוקף שטרם נוצלו, בהיקף של כ- 27,500 מ"ר.

בנייתו של המרכז המסחרי צפויה להסתיים במהלך 2012. מהראל נמסר כי כמחצית משטחי המסחר בפרויקט כבר שווקו לגופים מסחריים במקביל מתנהל מו"מ מתקדם עם מספר גופים וביניהם קופות חולים, מכוני כושר ופעלתונים.

גדי בן חיים, מנהל תחום הנדל"ן בהראל ביטוח ופיננסים, מסר, כי "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם רבוע כחול נדל"ן, שהינו גוף מוביל בתחום. מדובר במרכז המסחרי המשמעותי הראשון הנבנה במזרח נתניה אשר נהנה מנראות מיטבית, מנגישות נוחה לתושבי האזור וצפוי לספק את צרכיהם היומיומיים. לדבריו, "עסקה זו מצטרפת לתיק הנדל"ן המניב העשיר של הראל בישראל ובחו"ל.

זאב שטיין, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, אמר כי "ברבוע נדל"ן וקבוצת אלון מברכים על הפעילות המשותפת עם קבוצת הראל ומקווים כי זוהי סנונית ראשונה גם לשיתוף פעולה מוצלח בפרויקטים נוספים בעתיד".