כיצד ישפיעו השינויים הטכנולוגיים על התנהגות הצרכנים?

מושב בנושא ייערך בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל 2011 של "גלובס" שתיערך ב-13 ביולי

ה-Video Ecosystems, הטכנולוגיה העתידית שתשפיע על התנהגות הצרכנים, תוצג לראשונה במושב הדיון "הכוח להמון", שייערך במסגרת ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל 2011 של "גלובס", האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום, והשיווק, שתיערך ב-13 ביולי 2011.

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים בהתנהגות הצרכנים, המונעים על-ידי טכנולוגיות חדשות. כיום, צופים הצרכנים בקטעי וידיאו המוצגים על גבי מגוון רחב של פלטפורמות חדישות כגון סמארטפונים, מחשבים אישיים, מחשבים ניידים, אייפדים וטאבלטים אחרים. גם הרשתות החברתיות משמשות כאכסניה חשובה של הווידיאו ומעניקות במה לדבר עליו, לחלוק ולהפיץ תוכן.

תומס קונסטנר, משנה לנשיא חברת Booz&Co, אחת מחברות הייעוץ המובילות בעולם המייעצת לחברות ולארגונים כיצד להתאים את עצמם לשינויים הצרכניים לאור הטכנולוגיה המתקדמת, ישתתף בדיון וידבר על מחקר מיוחד שערכה Booz&Co המתייחס ליכולות הטכנולוגיה להפוך את הצרכן לחזק מתמיד.

אילנית חיות, כתבת השיווק של "גלובס", ורן גוראון, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל השיווק של בזק, ידברו על השיווק העתידי לאור כוחו העולה של הצרכן. במהלך הדיון יתקיים פאנל בהשתתפות הקהל. המנחה יהיה ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת דפי זהב.

חשיפת מדד המותגים

ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" הינה האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק.

כמדי שנה היא מכנסת את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט, והתקשורת כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה, ומקבלי החלטות בתחומים אלו.

במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של גלובס לשנת 2011. כמו כן יתקיים מסלול פתוח של מייצגים מקוריים תחת השם "כיכר העיר". מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.