דיווח: החדרנית עסקה בזנות גם לאחר מעצר שטראוס-קאהן

לאחר שה"ניו-יורק פוסט" דיווח כי החדרנית שהתלוננה נגד יו"ר קרן המטבע לשעבר הייתה זונה, מטיל העיתון פצצה נוספת: "בזמן שהייתה תחת מעקב קיימה החדרנית 'דייטים' עם גברים זרים"

דומיניק שטראוס-קאהן - לשעבר יו"ר קרן המטבע הבינלאומית, אשר פרש מתפקידו ברקע האשמתו באונס - כבר שוחרר ממעצר-הבית בו שהה, כאשר נראה שהתביעה נגדו קורסת עקב חוסר אמינותה של החדרנית שהתלוננה נגדו. (התמוטטות התביעה - לסיפור המלא)

לאחר שהעיתון "ניו-יורק פוסט" דיווח בתחילת החודש כי החדרנית בבית-המלון הייתה זונה, מטיל העיתון פצצה נוספת, בדווחו כי החדרנית המשיכה לקבל לקוחות חדשים גם לאחר מעצרו של שטראוס-קאהן.

"בזמן שהייתה תחת מעקב, נראה כי קיימה מספר 'דייטים' ומפגשים גם גברים זרים במזנון בית-המלון בו היא עובדת", מסר מקור ל"פוסט". "זו עסקה טובה בשבילה, כך היא לא צריכה לשלם בעצמה על החדר שהיא שוכרת במלון".

מקור המקורב להגנה של שטראוס-קאהן מסר כי "האישה פגשה במספר רב של גברים - החל מעשירים, אנשי מכירות ונהגי מוניות".

לפי הדיווח ב"פוסט", החדרנית שהתה בבית-מלון - שהייה שמומנה לה על-ידי המדינה - ולמרות שהייתה בפיקוח לאורך כל היממה במהלך השבועיים הראשונים לאחר התפוצצות הפרשה (ב-1 ליוני), נראה כי לא נמנעה מלפגוש ב"לקוחות".

מנגד, "אם מדובר בהאשמות-שווא", כותב ג'ו וויזנטל ב"ביזנס אינסיידר", מדובר בעלייה מדרגה בכל הקשור להפיכת קורבנות אונס לנושאות באשמה". וויזנטל גם הוסיף כי "שווה לציין כי גם זונות נאנסות, ואין בהכרח סתירה בין העובדה הזו למה שהתרחש בחדר המלון עם שטראוס-קאהן".

מאז מעצרו ב-14 במאי, שטראוס-קאהן בילה לילה אחד בחדר המעצר בתחנת משטרה, לילה נוסף במעצר בבית המשפט, 4 לילות בבית הסוהר, ואת שאר הלילות במעצר-בית בדירה יוקרתית במנהטן, עד אשר שוחרר ממעצר הבית בו שהה ב-2 ליולי.