רדויז'ן צפויה לפרסם אזהרת הכנסות ורווח

יצרנית ציוד התקשורת העריכה לפני חודשיים כי תרשום הכנסות של 22 מיליון דולר ברבעון השני עם הפסד של 3.2 מיליון דולר ■ לא מצליחה להתמודד עם ההקטנה בהזמנות מסיסקו

לפני שלושה חודשים בדיוק, פרסמה יצרנית ציוד התקשורת רדויז'ן אזהרת הכנסות ורווח, וזאת על רקע הקטנת ההזמנות מסיסקו מוקדם מכפי שהעריכה. על רקע זה סיימה רדויז'ן את הרבעון הראשון של 2011 עם הפסד בגובה של 3.3 מיליון דולר.

בדוחות שפרסמה החברה בתחילת חודש מאי, העריכה רדויז'ן כי ברבעון השני תרשום הכנסות של 22 מיליון דולר, המהווים קיטון של 5.6% ביחס להכנסות ברבעון שני של 2010, תוך שהיא מעריכה כי ההפסד ברבעון זה יעמוד על 3.2 מיליון דולר.

ל"גלובס" נודע כי גם ברבעון שזה עתה הסתיים לא הצליחה החברה לעמוד בתחזית שמסרה, והכנסותיה יהיו נמוכות יותר מכפי שהעריכה, ובהתאמה ההפסד אותו היא צפויה לרשום יהיה גדול יותר.

רדויז'ן, המנוהלת ע"י בועז רביב, נמצאת כעת בתקופת מעבר. סיסקו, שעד השנה האחרונה היוותה כ-40% מהכנסות החברה, רכשה ב-2009 את מתחרתה של רדויז'ן, חברת טנדברג, ומתחילת השנה הקטינה את היקף ההזמנות מרדויז'ן בצורה משמעותית. על-מנת להתגבר על עזיבת סיסקו רכשה רדויז'ן בתחילת 2010 את חברת אאטרה האיטלקית ונכנסה לתחום ציוד הקצה בשוק שיחות הוועידה.

החברה קיוותה שהירידה בהכנסות סיסקו תפוצה ע"י העלייה במכירות ציוד הקצה, אלא שבינתיים החברה טרם הצליחה להדביק את כל פער הירידה מהכנסות סיסקו. בנוסף לכך, שיעור הרווחיות הגולמית של תחום ציוד הקצה הינו נמוך יותר ביחס למוצרים שרדויז'ן מכרה לסיסקו, כך שההפסד בשורה התחתונה גדל.