הוצאות צרכנים על קונסולות יגיעו השנה ל-74 מיליארד דולר

מדובר בעלייה של 10.4% לעומת 67 מיליארד דולר ב-2010 ■ גרטנר צופה כי עד שנת 2015 תגיע רמת ההוצאות ל-112 מיליארד דולר

רכישת משחקים וקונסולות אף פעם לא הייתה תחביב זול: הוצאות הצרכנים בעולם צפויות להגיע בתחום זה עד ל-74 מיליארד דולר ב-2011 - כך מעריכים בחברת המחקר והייעוץ גרטנר.

זינוק בניידים

מדובר בעלייה של 10.4%, לעומת 67 מיליארד דולר ב-2010. גרטנר צופה כי עד 2015 תגיע רמת ההוצאות ל-112 מיליארד דולר.

ההוצאה על תוכנות משחק יגיעו ל-44.7 מיליארד דולר עד סוף השנה, וצפויות להיות מרכיב קריטי בסך ההוצאות על משחקים ב-5 השנים הקרובות. על-פי גרטנר, ההוצאות על חומרה ב-2011 יסתכמו ב-17.8 מיליארד דולר, ואילו ההוצאות על משחקי אונליין יגיעו ל-11.9 מיליארד דולר השנה.

בתחום התוכנה, במשחקים במכשירים ניידים צפויה להירשם העלייה הגדולה ביותר מבחינת הנתח שלהם - מ-15% ב-2010, ל-20% ב-2015. הסגמנט שירכז את חלק הארי של ההכנסות יהיה בתחום הקונסולות, ויכלול גם חומרה וגם כותרים.

ב-2010 היה פלח שוק זה אחראי ליותר משני שלישים מהכנסות שוק הגיימינג כולו. על-פי גרטנר, ב-2011 הן יצמחו ב-4%.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא גלובס טק?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988