מולטילוק תובעת לאסור על בית המסחר רחלזון לשווק מוצריה

טוענת כי החברה מציעה למכירה גלמי מפתח המפרים פטנט הרשום על שם מולטילוק, וכי גלמי המפתח הינם חיקוי בולט למוצרי הנעילה המשווקים על-ידי מולטילוק

מולטילוק, חברה מובילה בישראל ובעולם בתחום מוצרי הנעילה, הגישה לבית המשפט המחוזי מחוז מרכז, בקשה לצו מניעה זמני נגד חברת בית מסחר רחלזון יבוא ושיווק ונגד מנהלי החברה נחום טל, רונן טל ונקש אמיר, שיאסור עליהם לשווק גלמי מפתחות אשר הוצעו על-ידם למכירה בשוק הישראלי.

מולטילוק, באמצעות באי כוחה, ראובן בורקובסקי ושות' - עורכי דין, טוענת בכתב תביעה שהוגש על-ידה כי החברה ובעלי מניותיה מציעים למכירה גלמי מפתח המפרים פטנט הרשום על שם מולטילוק, וכי גלמי המפתח הנ"ל הינם חיקוי בולט למוצרי הנעילה המשווקים על-ידי מולטילוק והם מוצעים למכירה על-ידי הנתבעים תוך נסיון לפרוץ את מערכת בקרת השכפול הקיימת במוצרי מולטילוק ובכך לפגוע במוניטין הרב של מוצרי מולטילוק ולפגוע בביטחון הצרכנים.

מולטילוק עותרת בבקשה להוציא צווי מניעה זמניים אשר ייאסרו על הפרת הפטנט הרשום על שמה וייאסרו על נסיון הנתבעים להטעות את הצרכנים ולעשות עושר על חשבון המוניטין של מוצריה. בנוסף תובעת מולטילוק, לצרכי אגרה בלבד, פיצויים בסך של 2 מיליון שקל.

מכתב התביעה והבקשה לצו מניעה עולה כי מולטילוק משווקת את מוצריה בישראל ובעשרות מדינות בעולם וכי מחזור המכירות שלה בישראל בשלוש השנים החולפות מסתכם בכ-200 מיליון שקל, ומחזור המכירות הכולל שלה, בשלוש השנים האחרונות עולה על מיליארד שקל.