שנה אחרי: איתי בן-דרור הורשע ברצח שלושת ילדיו

בפרקליטות יבקשו לגזור עליו עונש כבד של 3 מאסרי עולם ■ בן-דרור: "אני מודה בעובדות שמהוות את העבירות של 3 מעשי רצח בכוונה תחילה"

כמעט שנה אחרי שרצח באכזריות את שלושת ילדיו, הרשיע היום (א') בית המשפט המחוזי בפתח-תקווה את איתי בן-דרור ברצח בכוונה תחילה של שלושת ילדיו בביתו שבנתניה. בפרקליטות יבקשו לגזור עליו עונש כבד של 3 מאסרי עולם.

בדיון שנערך בעניינו לפני השופט אברהם טל, אמר עורך דינו של בן-דרור מטעם הסנגוריה הציבורית, רן אלון, כי מרשו יהיה מוכן להודות בעבירת הרצח המיוחסת לו - אך טען כי בניגוד לעמדת הפרקליטות, לא תכנן את הקטל המחריד של ילדיו כחודש לפני מעשי הזוועה, וגרס כי המחשבה לבצע זאת צצה בראשו רק שבוע קודם לכן.

נוסף על כך, טען בן-דרור כי את הסכינים שבאמצעותם דקר למוות את ילדיו לא רכש במיוחד כדי להגשים את תכניתו החולנית - וכך גם לא את הגלולות שבאמצעותן ניסה להתאבד. באותו הנושא, הוא עמד על כך שבניגוד לטענות בפרקליטות, אכן ניסה לשים קץ לחייו ולא "ביים" זאת כדי לזכות בעונש מקל.

עורך הדין אלון ביקש גם להטיל על בן-דרור עונש מופחת, בשל מצבו הנפשי וההפרעות הקוגניטיביות מהן הוא סובל. בסוף הדיון אמר בן-דרור עצמו בלשון המשפטית: "אני מודה בעובדות שמהוות את העבירות של שלושה מעשי רצח בכוונה תחילה המיוחסים לי בכתב האישום".