מושב בוועידת התקשורת: איך יוצרים מהפכנות שיווקית?

מושב מיוחד בנושא יתקיים בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" שתיערך ב-13 ביולי

ועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל 2011 של "גלובס", האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק, שתיערך ב-13.7.2011, תעלה את מושב הדיון "מהפכנות שיווקית" שיעסוק בחדשנות, ביצירתיות ובמיתוג.

התמורות שחלו בעולם השיווק והפרסום לאור הפלטפורמות החדשות והאפליקציות שפותחו בשנים האחרונות גרמו לחברות ולארגונים לחשוב מחדש בכל הקשור לשיווק באינטרנט וברשתות החברתיות.

אייבי קלאסן, עורכת "Advertising Age", מגזין השיווק, הפרסום והמדיה החזק והמשפיע בעולם, תרצה על תחום התמחותה. נוח ברייר, מומחה למיתוג ומייסד חברת Percolate המלווה מותגים בפרסום ברשת, ומי שנבחר לאחד האנשים היצירתיים ביותר ב-2010 על-ידי מגזין הרשת "Fast Company", יישא דברים.

סיימון בונד, מנהל תחום השיווק של BBDO & Proximity Worldwide, סוכנות הפרסום העולמית, ומייסד המיזם Digital Lab בשיתוף גוגל להובלת מותגים וחברות בינלאומיים בשינויים בעידן הדיגיטלי, יעביר את הרצאתו בנושא.

השלושה יצטרפו לדיון בהשתתפות שרון לנצמן, מנהלת שיווק ופרסום בבנק הפועלים, וירון קופל, סמנכ"ל שיווק וחדשנות באקסלנס נשואה. המנחה תהיה עדי יופה, מומחית לחיזוי טרנדים וחדשנות.

ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" הינה האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק. כמדי שנה היא מכנסת את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת, כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2011. כמו כן יתקיים מסלול פתוח של מייצגים מקוריים תחת השם "כיכר העיר". המושבים ילוו בתרגום סימולטני.