אפריקה תעשיות תרכוש את יעקבי ברזל לבטון בכ-91 מ' ש'

אפריקה תעשיות תרכוש את החברה ומלאי הסחורות שלה לפי ערכו ביום השלמת העסקה ■ מנכ"ל אפריקה תעשיות: "קיבלנו החלטה להיכנס לתחום עיבוד ושיווק ברזל כחלק מתוכנית אסטרטגית"

אפריקה תעשיות , מקבוצת אפריקה בבעלותו של לב לבייב, הודיעה היום (ה') כי חתמה על הסכם לרכישת פעילותה של חברת יעקבי-ברזל בטון בהיקף כולל של 91 מיליון שקל. בנוסף, צפויה אפריקה תעשיות לרכוש את מלאי הסחורות של החברה לפי ערכו, ביום השלמת העסקה המדוברת.

רכישה זו משלימה השקעה אותה ביצעה אפריקה תעשיות בריכשת ציוד לעיבוד ברזל לבניין בהיקף של כ-20 מיליון שקל - כאשר שתי ההשקעות יאפשרו לחברה לעבד ברזל לבניין בהיקף של מעל 300 מיליון שקל בשנה (כ-120 אלף טון בשנה).

"כחלק מהתוכנית האסטרטגית של אפריקה ישראל וביסוסה כקבוצת נדל"ן מובילה, קיבלה הקבוצה החלטה להיכנס לתחום עיבוד ושיווק ברזל לבניין באמצעות אפריקה תעשיות", התייחס לעסקה מנכ"ל אפריקה תעשיות אברהם נובוגרוצקי.

לדבריו, "הכניסה לתחום זה משלימה את הסינרגיה הקיימת בפעילות העסקית של חברות הבת בקבוצות אפריקה ישראל, ותאפשר שיתוף פעולה במכלול התחומים. השלמת העסקה התאפשרה לאחר בחינת מספר אלטרנטיבות ומו"מ ממושך שהסתיים בהצלחה בחתימה על עסקה זו".