סוני תשיק גירסה חדשה של קוראים אלקטרוניים באוגוסט

סוני תשיק סדרה משודרגת של קוראי ספרים אלקטרוניים, כדי להתחרות בקינדל של אמזון ובנוק של ברנס אנד נובל ■ בכיר בסוני: "כל עוד הטאבלטים יקרים - יש שוק למוצרים האלה"

סוני , היצואנית הגדולה ביותר ביפן של מוצרים אלקטרוניים, מתכננת להשיק סדרת מוצרים משודרגת של קוראי ספרים אלקטרוניים בארה"ב לכל המוקדם בחודש הבא. זאת, במטרה להתחרות עם הקורא האלקטרוני של אמזון , הקינדל.

הקורא של סוני, אשר יעלה בין 180 ל-300 דולר ליחידה, יימכר ככל הנראה עם חומרה ותוכנה הנלווים לו כבר באוגוסט הקרוב. זאת, על פי הצהרתו של פיל לובל, בכיר בסוני, שאמר הדברים אתמול (ד') בריאיון בסן פרנסיסקו.

הקוראים האלקטרוניים של סוני לא מצליחים להתחרות בקינדל של אמזון ובנוק (Nook) של ברנס אנד נובל (סימול: BKS), אולם ענקית הטכנולוגיה מעוניינת לקדם את מכירותיה בתחום כיוון שייצורם של קוראים דיגיטליים הוא זול מזה של מחשבי טאבלט. כך למשל, סיפר לובל כי האייפד הזול ביותר של אפל עדיין נמכור ב-67 סנט יותר מהקורא האלקטרוני היקר ביותר של סוני.

"אנחנו לא חושבים שעדיין יש שוק המוקדש לקוראים האלקטרוניים, כל עוד הטאבלטים נמכרים בטווח מחירים של 500 דולר", הסביר לובל.