השיחה: יגאל לנדאו מעודד עלייה

נחום פינברג, פנינה רמון והראל ויזל התארחו בסביון ■ משה גאון חגג בר-מצווה לבן ■ וגם: עמוס שפירא לוקח את הנכדה לסרט

ביום חמישי בערב אירחו בביתם בסביון ד"ר ציפי ויגאל לנדאו את אירוע "getting to know you" של ארגון נפש בנפש, ששם לו למטרה להביא עולים ממדינות המערב.

פנינה רמון, נחום פינברג, אירוע של ארגון
 פנינה רמון, נחום פינברג, אירוע של ארגון

פנינה רמון ונחום פינברג

באירוע הוצגו חברי הכבוד של הארגון ביניהם: עו"ד נחום פינברג שהגיע בליווי בת-זוגו הטרייה פנינה רמון, שהייתה חבושה בגבס ולא סיפקה מידע רב באשר לנסיבות הפציעה, ועו"ד שמעון מזרחי שבעבר היה אחראי לעלייתה של ג'נין שטראוס, מנהלת יזמות גלובלית בארגון, שציין כי עבורו להיות חבר כבוד זו סגירת מעגל.

לימור והראל ויזל, אירוע של ארגון
 לימור והראל ויזל, אירוע של ארגון

לימור והראל ויזל

עוד הגיעו: שלי שבדרון, יאיר שמיר, רמי ברכה, ד"ר יהודה לנדאו, טל ברודי, לימור והראל ויזל, ישראל ועופרה רייף, בועז ואיילה מולדבסקי, רפי ומלכה סוויד, שלום זיידלר ועוד.

יסעור מפתיע

ביום חמישי הושק בישראל קונספט ה"בלאק נייט" (Black Night) של ארגון הסופרברנדס הבינלאומי. מנכ"לים של מותגי על, שהוכתרו והוכרו כסופרברנדס על-ידי הארגון, הוזמנו לאירוע יוקרתי חשאי על-ידי ערן יסעור ואתי עמיעד, מנכ"לים משותפים של סופרבנדס ישראל.

יעקב גלברד ואשתו, קונפסט ה
 יעקב גלברד ואשתו, קונפסט ה

יעקב גלברד ואישתו

יהושע וענת קסטיאל, פתחו את ביתם המשקיף לים ביפו, לאירוח. בין האורחים: יעקב גלברד, עמי הירשטיין, נאוה רביד, אמיל קרעין, אבי אדרי, גרשון פטרושקה, עזרא כהן, רוני שוורץ ועוד. גם איל מליס, מנכ"ל תשלובת החלב בתנובה, נכח ונראה ששמח לקחת פסק זמן ממאורעות הקוטג'.

גאונים על הבמה

אמש (מוצ"ש) ברידינג 3, בנמל תל-אביב, חגג משה גאון, יו"ר גאון אחזקות, את הגיע בנו, אור, למצוות.

משה ואור גאון, חגיגת בר מצווה לאור גאון / צילום: רוני שיצר
 משה ואור גאון, חגיגת בר מצווה לאור גאון / צילום: רוני שיצר

משה ואור גאון

באומנותי: גאון האב שר לבנו את השיר "מלך העולם", חתן הבר-מצווה עצמו בליווי הגיטריסט ארץ נץ, על התופים, בשיר של גנס אנד רוזס, והדוד יהורם גאון בשיר "למי יש יותר כבוד?".

צבי סטפק, חגיגת בר מצווה לאור גאון / צילום: רוני שיצר
 צבי סטפק, חגיגת בר מצווה לאור גאון / צילום: רוני שיצר

צבי סטפק

מחצית מסכום המתנות שקיבל, ביקש חתן הבר-מצווה לתרום לבית איזי שפירא. הגיעו: שלושת המועמדים לראשות מפלגת העבודה, יצחק (בוז'י) הרצוג, עמיר פרץ ואבישי ברוורמן, ששוחחו ארוכות על בעיית המתפקדים הפסולים, צביקה לבנת, גיל שרון, הרצל עוזר, אריק רייכמן, רענן כהן, אפרים צדקה, יצחק פורר, אורי ואורלי שני, רונן בראל, מיכה גייגר, ארז מלצר, דניאלה רייבנבך, יוסי לובטון, אמיר קס, אבי הוכמן, צבי סטפק ועוד.

טרוקיה מעודד

ביום חמישי בערב הגיעו אנג'לו טרוקיה, יו"ר ומנכ"ל יוניליוור ישראל, מיכל גולדמן, סמנכ"לית חטיבת המותגים המקומיים ביוניליוור ועוד מאות צופים לנמל תל-אביב. הסיבה להתקהלות: מגרש כדורסל צף שהוקם לרגל גמר חגיגי בו הוכתר אלוף הכדורסל הבא של ישראל, במסגרת מהלך של דגני תלמה בשיתוף עם הפרזנטור שלהם, שחקן ה-NBA עומרי כספי. מי שקטף את התואר הנכסף הוא נתנאל ארצי בן ה-14 מקריית-ביאליק. בין המעודדים: כוכבי העבר מיקי ברקוביץ ומוטי דניאל אשר שיחקו במשחק ראווה,

כוכבי הכדורגל איציק זוהר ושמעון גרשון שהוכיחו את כוחם על מגרש הכדורסל, הכדורסלנית שי דורון ששיחקה מול משה מזרחי וצוות השופטים שכלל את שימי ריגר, אפי בירנבוים ואחישי פלדמן.

הכל דבש, שפירא

ביום שישי בבוקר ביס פלאנט בקניון איילון, מפעל הדבש של יד מרדכי ערך הקרנת טרום-בכורה לסרט החדש של אולפני דיסני, "פו הדוב".

עמוס שפירא בתו ונכדתו, הקרנת הבכורה של פו הדב / צילום רפי דלויה
 עמוס שפירא בתו ונכדתו, הקרנת הבכורה של פו הדב / צילום רפי דלויה

עמוס שפירא, עם הנכדה מעיין והבת - קרן ברקת

עמוס שפירא הגיע עם הנכדה מעיין (ואף החזיק לה את תיק הנסיכות הוורוד שלה), כדי לפרגן לבתו קרן ברקת, המשמשת כמנהלת השיווק של חברת יד מרדכי. עוד צפו: שלי שליט שובל, חיליק שריר ועוד.

מה הסטטוס:

Gideon Amichay מוציא בקרוב ספר וחושף בפני החברים את הנוסח הסופי של ההקדשה המרגשת להוריו.