קופת מודיעין התמלאה ב-144 מ' ש' עקב מימוש האופציות

כ-3.8 מיליארד אופציות מסדרה 7 של מודיעין מומשו היום מתוך 4 מיליארד כתבי האופציה שהונפקו לפני כשנה ■ בעלי האופציות שילמו 3.74 אגורות בתמורה להמרתן ליה"ש של מודיעין

קופתה של שותפות חיפושי הנפט והגז מודיעין התמלאו היום (א') ב-144 מיליון שקל לאחר שבפקיעת כתבי האופציות מסידרה 7 של השותפות נרשמה היענות כמעט מלאה ומחזיקי האופציות בחרו לממש את זכותם לשלם 3.74 אגורות ולקבל בתמורה יחידת השתתפות של מודיעין המקנות זכות השתתפות בזכויות השותף המוגבל.

עד היום מומשו 3,839,287,960 כתבי אופציה מסדרה 7 ליחידות השתתפות מתוך 4 מיליארד כתבי האופציה שהונפקו לפני כשנה ואשר מועד מימושם נדחה לאחרונה להיום על רקע העיכוב שחל בפרסום תוצאות הסקרים הסייסמיים התלת מימדיים של רשיונות "שרה" ו,מירה".

נציין כי 160,712,040 כתבי אופציה שלא מומשו עד היום המהווים כ-4% מסך הסידרה, פקעו ללא תמורה.

נציין כי בימים האחרונים לפני פקיעת האופציות הן נסחרו במחיר של אגורה בודדת ובעלי השליטה בשותף הכללי, צחי סולטן ו-IDB פיתוח שבשליטת דנקנר נתנו הוראה לממש את כל כתבי האופציה שבידם, ועל רקע המחיר הנמוך של האופציה ניתן היה להניח כי ההענות למימושה תהיה גבוהה.

היום טיפסה מודיעין בבורסה ב-2.4% ל-4.3 אגורות, מחיר זה נמוך בכ-30% מהמחיר בו נסחרה המניה ערב פירסום תוצאות הסקרים. שווי השוק לפיה נסחרה היום המניה עומד על 760 מיליון שקל, ואילו הונה העצמי הסתכם ב-228 מיליון שקל וגיוס ההון שפוצע היום בדרך של מימוש כתבי האופציות צפוי להגדיל אותו ל-372 מיליון שקל.