הייתה דנה רון? יורם זק חוזר לביים "האח הגדול"

בתום העונה הקודמת ביקש זק שלא להמשיך בתפקיד זה לאחר התקרית המביכה בשידור עם המתמודדת דנה רון ■ לאור רצונו של זק לחזור, ויתרה מחליפתו מיטל בבילה על תפקיד העורכת

יורם זק החליט לחזור ולביים את העונה הבאה של "האח הגדול" וישמש כבמאי ועורך ראשי של העונה הרביעית. כזכור, בתום העונה הקודמת ביקש זק שלא להמשיך בתפקיד זה והתפקיד הוצע למיטל בבילה ששימשה בעונות הקודמות כעורכת לצדו.

לפני ימים ספורים ביקש זק, שערך בהצלחה את העונות הקודמות, לחזור ולערוך גם את העונה הנוכחית. לאור ההתפתחויות מיטל ביקשה לפנות את מקומה.

כזכור, בחודש פברואר השנה, מספר דקות לפני השידור החי של "האח הגדול" בערוץ השידור של מאקו, נערכה בדיקת סאונד בבית "האח הגדול". המשפט הקבוע שנשמע לפי כניסת הדיירים לחדר "האח הגדול" כדי לפנות לצופים הוא: "ערב טוב דנה, יש לך חצי דקה להסביר לצופים למה את זאת שצריכה להישאר בבית 'האח הגדול'". אולם במקום זאת, צופי האתר הרשמי שמעו את עורך התוכנית, יורם זק, אומר לה: "ערב טוב דנה. יש לך חצי דקה לפנות אל הצופים ולשכנע אותם למה את זו שרוצה שאני אשחק לך עם הבולבול בין השדיים".

בעקבות הדברים התעוררה סערה ציבורים שבמהלכה החליט זק לפרוש מהתוכנית ולא להמשיך בתפקידו. בימים אלו מתקיימים מיונים לקאסט הדיירים שייכנס אל הבית, ובקרוב יחלו עבודות הבנייה של הבית והכנתו לקראת העונה הרביעית.

סמנכ"ל התוכניות של קשת, רן תלם, אמר בתגובה, כי "'האח הגדול' היא תוכנית טלוויזיה מהמורכבות והרגישות ביותר שיש. אנחנו שמחים מאוד שיורם זק, שהוביל את 'האח הגדול' לאורך 3 העונות האחרונות, חוזר הביתה להוביל גם את העונה הבאה. מעטים הם אנשי הטלוויזיה שיכולים להוביל הפקה כל כך מורכבת שכזו - יורם הוא ללא ספק אחד מהם".