אפל מתעניינת ברכישת חברה שתציב אתגר לנטפליקס

כך אמרו מקורבים לנושא לסוכנות הידיעות "בלומברג" ■ לפי הערכות, המחיר של חברת שירותי הווידאו הולו-אונליין יכול להגיע עד 2 מיליארד דולר

ענקית המחשבים של סטיב ג'ובס אפל שוקלת לרכוש את חברת שירותי הווידאו הולו-אונליין (Hulu online) שתאפשר לה להציב אתגר לנטפליקס, כך אמרו היום (ו') שני מקורבים לנושא לסוכנות הידיעות "בלומברג". תו המחיר על הולו יכול להגיע, לפי הערכות, עד ל-2 מיליארד דולר. מרדית קנדל, הדוברת של הולו הכחישה את הטענות.

אפל, לפי הדיווח, נמצאת בשלבים מוקדמים של השיחות לגבי רכישת הולו הנמצאת בבעלות וולט דיסני , ניוז קרופ וקומקסט . "חלק מהתוכנית לעתיד של אפל היא לכלול יותר תכני וידאו במכשירים שלה", אמר סקוט סוטרלנד, אנליסט בחברת Wedbush Securities שהמליץ על קנייה של מניית אפל.

סוטרלנד הוסיף כי אפל לא מבצעת רכישות של חברות גדולות בדרך כלל, הרכישה הגדולה שלה ביותר היא חברת התוכנה NeXT ב-400 מיליון דולר ב-1996.

בסוף יוני אפל הסכימה לשלם 2.6 מיליארד דולר במסגרת רכישת פטנטים השייכים לחברת Nortel Networks. כמו כן, החברה שוקלת רכישה של InterDigital ששוויה מעורך ב-3.37 מיליארד דולר, אמר מקורב לנושא.

נזכיר כי השבוע פירסמה אפל את דוחותיה הכספיים והציגה את הרבעון הטוב בתולדותיה. הרווח הנקי זינק ב-125% ל-7.31 מיליארד דולר וההכנסות הסתכמו ב-28.57 מיליארד דולר.