מלחמת החיתולים: שלל רשתות מציעות חבילות במבצע

בסופר-פארם חיתולי "פמפרס פרימיום" נמכרים ב-40 שקל ■ חיתולי "בייביסיטר" נמכרים ברמי לוי ב-36 שקל ■ בניו-פארם מוצעות 4 חבילות חיתולי "ליטופים פרימיום" ב-100 שקל

מלחמת החיתולים שהחלה בעקבות הכרזת מגה על יבוא מקביל של חיתולי האגיס, הגדירה מחדש את המחיר לחבילת חיתולים: בימים אלה כמעט ואין רשת שלא מציעה חבילת חיתולים בהוזלה (בסבב בין היצרניות השונות), והמחיר היום עומד על 35-40 שקל לחבילה שתג המחיר ה"רשמי" שלה הוא כ-70 שקל.

בסופר-פארם חיתולי "פמפרס פרימיום" נמכרים בימים אלה ב-40 שקל (בקניית 5 מוצרים). בתוך כך, הודיעה זה מכבר רשת מגה כי תמכור את חיתולי האגיס המיובאים גם בסניפי מגה בעיר ומגה באינטרנט. המחיר לחבילת חיתולים אלה הוא 36 שקל (לחבילה המכילה 54 יח') ו-27 שקל לחבילה המכילה 40 יחידות (בשני המקרים המחיר לחיתול הוא 67 אגורות).

גם חיתולים של מותגים מוכרים פחות נמכרים בהוזלה: המותג המחודש "בייביסיטר", הנמכר ב-36 שקל אצל רמי לוי; וחיתולי המותג הפרטי "דרימס" במחסני כמעט חינם, הנמכרים במבצע של 2 יחידות ב-50 שקל (עד סוף החודש).

גם בניו-פארם מזהים את הפוטנציאל להחדיר לשוק חיתול נפוץ פחות, וממחר מציעים מבצע אטרקטיבי: 4 חבילות חיתולי "ליטופים פרימיום" ב-100 שקל (כך שהמחיר לחיתול אחד יעמוד על 48 אגורות, לחבילה המכילה 52 יחידות).

המבצע תקף ממחר (25/7) ועד סוף החודש. הוזלת מחירי מוצרי התינוקות בכללם חיתולים ומזון היא הזדמנות מצוינת להרחיב את קהל לקוחות של מועדוני הרשתות. וכך בחלק מהמקרים המבצעים וההנחות מיועדים לחברי מועדון בלבד (ולמצטרפים חדשים) - וכך גם לגבי מבצע ליטופים בניו-פארם. מועדון ניו-פארם הוא חלק ממועדון קלאב 365 של המשביר לצרכן, שמחיר ההצטרפות אליו הוא 100 שקל לשנה (החזר 50 שקל למימוש בקנייה).

בכדי לנסות לשכנע את קהל הצרכנים השבוי להתנסות במוצר אחר (משימה שהיא אינה פשוטה), צרכני החיתולים מוזמנים להגיע לסניפי ניו-פארם לקבלת זוג חיתולי "ליטופים" להתנסות. כך שלפני שמצטיידים ב-4 חבילות, כדאי לבדוק את התאמת המוצר לציפיות.