אורביט בחוזה עם סוכנות החלל האירופאית - היקף של מ' ד'

אורביט נכנסת לשוק החלל האירופאי, על בסיס חוזה המוערך בשוק בהיקף של מיליוני דולרים ■ מנכ"ל אורביט, אבי כהן: "החוזה מהווה הכרה טכנולוגית חשובה מגוף מוביל"

חברת אורביט מדווחת היום (ב') כי זכתה בחוזה אסטרטגי מסוכנות החלל האירופאית ונכנסת באמצעותו לשוק החלל האירופאי. על פי ההערכות בשוק, החוזה מוערך בהיקף של מיליוני דולרים.

סוכנות החלל האירופאית היא הארגון המוביל באירופה למחקר וטכנולוגיה של החלל ואחראית על תוכניות החחל של 21 מהמדינות החברות באיחוד האירופי. החוזה נחתם במסגרת דרישה של הסכונות לפתרון למעקב אחר לוויינים המשמשים להדמיה ומעקב וסובבים במסלול נמוך.

"במהלך החודשים האחרונים אנו פועלים להרחבת הפעילות העסקית של החברה באירופה, במיוחד בתחום של החישה מרחוק על ידי תצפיות מהחלל", אמר אבי כהן, נשיא ומנכ"ל אורביט. "החוזה החדש עם סוכנות החלל האירופאית מהווה הכרה טכנולוגית חשובה מגוף מוביל ומהווה הצלחה למאמצי השיווק של החברה באירופה".

"המשמעות האמיתית של החוזה היא דריסת רגל בשוק החלל האירופאי - שוק ענף של מיליארדי דולרים. אנו נמשיך להשקיע מאמצים בשוק האירופאי כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה", דברי כהן.