תפנית באלווריון: עלייה של 19% בהכנסות ורווח נקי ברבעון

הכנסות של כ-55.4 מיליון דולר ורווח נקי על בסיס NON-GAAP בסך של כ-1.5 מיליון דולר ברבעון השני ■ ערן גורב: "לא מתכננים עוד סבבים של פיטורים"

חברת אלווריון , ספקית בינלאומית של רשתות 4G ופתרונות אלחוטיים בתדר פס רחב, הודיעה היום (ג') על תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השני. בשורה העליונה דיווחה אלווריון על הכנסות של כ-55.4 מיליון דולר, עליה של כ-19.1% לעומת הכנסות של כ-46.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה ועליה של 13.1% לעומת הכנסות של כ-49 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי על בסיס GAAP ברבעון השני של שנת 2011 עמד על כ-300 אלף דולר, 1 סנט למניה. זאת בהשוואה להפסד של 14.5 מיליון דולר, או 0.23 דולר למניה ברבעון הראשון של שנת 2011, הכולל הוצאות בגין ארגון מחדש וחיובים שונים העומדים על כ-7.1 מיליון דולר וקשורים בעיקר בהוצאות סיום עבודה ופינוי משרדים. ההפסד הנקי על בסיס GAAP ברבעון המקביל אשתקד עמד על 10.6 מיליון דולר, או 0.17 דולר למניה.

בנטרול הוצאות בגין הקצאת אופציות, ארגון מחדש והוצאות הכרוכות בו וכן הפחתת נכסים בלתי מוחשיים, החברה מדווחת על רווח נקי על בסיס NON-GAAP בסך של כ-1.5 מיליון דולר, או 2 סנט למניה, בהשוואה להפסד על בסיס NON-GAAP של 6.5 מיליון דולר, או 0.10 דולר למניה ברבעון הראשון של שנת 2011, ובהשוואה להפסד על בסיס NON-GAAP של 6.6 מיליון דולר, או 0.11 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד.

תזרים מזומנים מפעילות שוטפת עמד על כ-1.4 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2011. נכון ל-30 ביוני 2011 סך המזומנים, שווי מזומנים, והשקעות הסתכמו בכ-69.7 מיליון דולר.

ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון: "אנו שמחים לדווח על השגת היעד שהצבנו לעצמנו לחזור לרווחיות ברבעון השני של 2011. חשוב מכך אנו מאמינים שהשגנו בסיס עסקים יציב שעליו נוכל לבסס צמיחה חדשה".

"בסיס העסקים שלנו מסוגל להמשיך ולייצר קצב הכנסות שנתי של כ-200 מיליון דולר במקביל לשיפור הדרגתי ברווחיות. אנו ממשיכים להיות מחויבים לשוק מפעילי התקשורת בו אנו מזהים הזדמנויות רווחיות נוספות לפריסת תשתיות WiMAX וזאת באמצעות גישה סלקטיבית אותה יישמנו בתחילת השנה. שיפור בשולי הרווח צפוי לבוא משינוי הדרגתי בתמהיל עסקי החברה לכיוון השווקים הוורטיקלים. בטווח הקרוב, רבעון מסוים עשוי להיות מושפע מגורמים עונתיים זמניים או מעיתוי ההכרה בהכנסות, הנובעות ממשלוחים בתקופות קודמות, אך בסך הכל יצרנו פעילות בעלת רווח בר קיימא . לאחר שייצבנו את בסיס העסקים של החברה, העדיפות הראשונה שלנו היא פיתוח מנועי צמיחה חדשים למינוף היכולות התפעוליות והשאת ערך החברה".

"לא מתכננים עוד סבבים של פיטורים"

הנהלת אלווריון מאמינה כי ההכנסות במחצית השנייה של שנת 2011 יהיו דומות להכנסות במחצית הראשונה של השנה ויעמדו על כ-100 מיליון דולר, שיתבטאו יותר ברבעון הרביעי של השנה. בהתבסס על נפח ותמהיל המשלוחים, תוצאות הרבעון השלישי צפויות לנוע בטווח בין איזון להפסד צנוע על בסיס NON-GAAP . עם זאת ההנהלה צופה רווח קטן על בסיס NON-GAAP עבור המחצית השנייה של השנה, מאחר והרבעון הרביעי חזק יותר וצפוי לקזז את עניין תזמון המשלוחים של הרבעון השלישי.

במסיבת העיתונאים לאחר פרסום הדוחות ציין גורב כי "בתחום המסורתי של מפעילי התקשורת עשינו מיקוד מחדש מבחינת סוג ההזדמנויות שמתאמצים לזכות בהן, הזדמנויות שמעריכים שיכולים לספק את הפתרון באופן איכותי ושיהיה לקוח מרוצה. ב-2011 רואים פירות לעמלנו בתחום ויש לנו פרויקטים שמתקדמים יפה ומתכוונים להמשיך. אלווריון ביצעה השקעות מאוד משמעותיות במו"פ ובשיווק בשנים האחרונות. היום אנו בהחלט נהנים ממיצוב טוב, יש תחרות אבל נהנים ומצליחים לזכות בפרויקטים של מספר מיליוני דולרים ולשמור על נתח שוק".

בתשובה לשאלה האם מתוכננים עוד פיטורים, ענה גורב: "לא מתכננים עוד סבבים של פיטורים. היה לנו רבעון שהתוצאות הן נאות, שמחים על התוצאות, לא מתכננים עוד פיטורים".

על שוק האנטרפרייז, בו אלווריון החליטה להתמקד, אמר גורב: "השקענו יותר בתחום באופן פרופורציונאלי ואת הפירות נראה מ-2012. זה מנוע צמיחה עבורנו. מדובר בשוק שהוא לא רק טכנולוגיה אחת, עם אתגרים טכנולוגיים לא פשוטים. אבל זה שוק צומח".