כל הארץ מחאה: מחר - שביתה ברשויות המקומיות

יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט: "אני קורא לכלל הרשויות המקומיות לקחת חלק בשביתה כאות הזדהות עם המאבק החברתי הנרחב"

במרכז השלטון המקומי טוענים לניסיונות מצד משרדי ממשלה לשכנע ראשי רשויות מקומיות המזוהים עם הליכוד שלא לקחת חלק בשביתה המתוכננת למחר ולטרפד אותה. לקראת השביתה פנה מרכז השלטון המקומי לכלל הרשויות המקומיות בארץ וביקש לא לקיים קבלת קהל; לא לפנות אשפה ולא לרשום דוחות חנייה.

עם זאת, את עיקר המהלכים מתכוון מרכז השלטון המקומי למקד דווקא במשרדי הממשלה: לא לפנות אשפה שנערמת בתחומיהם; לא לטפל בגינון הסמוך להם ולא לספק שירותים שוטפים.

"אני קורא לכלל הרשויות המקומיות לקחת חלק בשביתה כאות הזדהות עם המאבק החברתי הנרחב. אני מקווה שגם ראשי ערים מהליכוד יצטרפו למחאה. מי מהם שלא ייקח בשביתה חלק, יעשה טעות: הוא לא עומד מול אף אחד, מלבד מול תושביו שבוחרים בו", אמר יו"ר המרכז, שלמה בוחבוט, היום (א') ל"גלובס".

השביתה ברשויות המקומיות לא צפויה להימשך יותר מיום אחד, אך עם זאת, בכוונת מרכז השלטון המקומי להעמיד לרשות המוחים ברחבי הארץ שורה של כלים ואמצעים לניהול המאבק. "אנחנו עומדים לצד המפגינים ונערכים בתחילת ספטמבר לגל מחאה משלנו, שיתמקד במצב ישובי הפריפריה ובמסגרתו נשבית כליל את כל השירותים המוניציפליים ונסגור את בתי הספר", אמר בוחבוט.