"הקוף" בצרה: דיסקונט מבקש להכריז על רון קופמן כפושט רגל

"מעריב": העיתונאי ושדרן הספורט חייב לבנק דיסקונט כ-160 אלף שקל ■ נגד קופמן הוצא צו עיכוב יציאה מהארץ ■ חייב גם כ-220 אלף שקל לבנק לאומי וכ-270 אלף שקל לבנק הפועלים

העיתונאי והשדרן רון קופמן ("הקוף"), הידוע כמי שמעביר ביקורת בסגנון בוטה ומשתלח, מצוי בצרות. הבוקר (ג') מדווח העיתון "מעריב" כי בנק דיסקונט מבקש להכריז על קופמן כפושט רגל לאחר שלא שילם את חובו לבנק בסך כ-160 אלף שקל. במקביל הוצא, לבקשת דיסקונט, צו עיכוב יציאה מהארץ כנגד קופמן.

על-פי בדיקת העיתון, מתחילת 2010 נפתחו כנגד קופמן 7 תיקים הוצאה לפועל, 4 מהם בגין פסקי דין שניתנו נגדו ונגד חברת "קוף מדיה" שבבעלותו ו-3 בגין שיקים שלא כובדו.

בעבר הגיע קופמן להסדר פריסת חוב עם בנק דיסקונט, אולם לאחר מספר תשלומים הפסיק לשלם את החוב. קופמן חייב בנוסף כ-220 אלף שקל לבנק לאומי וכ-270 אלף שקל לבנק הפועלים.

פרקליטו של קופמן, עו"ד גיא אבידן, מסר בתגובה כי "קופמן הוא שכיר שעובד קשה וימשיך לעבוד קשה כדי להחזיר את חובותיו. מדובר בהלוואות מהבנקים שהיה קושי זמני להסדירן, ועורכי דין רצו להוצאה לפועל וניפחו את החובות לממדים דמיוניים. לא חכם ולא יעיל לפתוח בהליך פשיטת-רגל נגד קופמן, כי אין לו נכסים כמו לאיש עסקים. קופמן מעולם לא ברח מתשלום חובותיו".