אפליקציית WiseStamp הישראלית שולבה ב-200 מיליון מיילים

חברת הסטארט-אפ הישראלית רושמת אבן דרך משמעותית, כשמדי חודש משולבות האפליקציות של החברה ביותר מ-20 מיליון הודעות מייל

חברת הסטארט-אפ הישראלית WiseStamp רושמת אבן דרך משמעותית, עם 200 מיליון אי-מיילים שנשלחו עד כה באמצעות אפליקציית האי-מייל שלה. לדברי החברה, מדי חודש משולבות האפליקציות של החברה בלמעלה מ-20 מיליון הודעות.

WiseStamp הוקמה ב-2008 על ידי צביקה אבנרי ואורלי יצחקי, והיא מפתחת תוסף לדפדפן, המאפשר לכל משתמשי דואר אלקטרוני - פרטי, מוכר או עסק, ליצור חתימת דואר אלקטרוני אישית, ולשלב בהודעות שהם שולחים גם יישומי טוויטר, פייסבוק חדשות ומבזקוני תוכן. זאת במטרה להפוך את הודעת המייל הסטנדרטית לכלי קידום ושיתוף אפקטיבי.

"כל אימייל שאנחנו שולחים הוא הזדמנות", אמרה אורלי יצחקי, מנכלי"ת החברה. "אנחנו מאפשרים לכל מי ששולח מייל לנצל את האנרגיה הזו, ולקדם בתוך המייל דברים שחשובים לו באופן פשוט ואוטומטי". כעת תומך המוצר בדפדפני פיירפוקס, כרום וספארי, כשבקרוב תושק גם תמיכה לדפדפן האקספלורר ותוכנת האאוטלוק.

בגלריית האפליקציות ניתן למצוא אפליקציות למוכרים ברשת, כגון eBay ו-Etsy, לצד אפליקציות לשיתוף תכנים אישיים, כגון שיתוף מוזיקה, ציטוטים מתחלפים וערכי ויקיפדיה מתעדכנים. בחברה מתכננים לפתוח את הפלטפורמה ולאפשר לכל בעל תוכן או שירות ברשת ליצור אפליקציית מייל ממותגת משל עצמו.

נזכיר כי WiseStamp הוא הסטארט-אפ הישראלי הראשון שבגר בחממת האינטרנט Dogpatch Labs שבסאן פרנסיסקו, וזכה בתחרויות בינלאומיות ברשת ביניהם OWA של הבלוג Mashable. בחברה עובדים 7 איש והיא מגייסת כעת עובדים נוספים.