אלווריון זכתה בחוזה שמוערך ב-1 מיליון דולר בארה"ב

תספק ציוד לבניית רשת דור רביעי בשלוש אוניברסיטאות באזור מרילנד ■ מנכ"ל אלווריון: "לאלווריון יש סיכוי להפוך לשחקנית משמעותית בשוק האנטרפרייז"

לאחר שהצליחה לחזור לרווחיות ברבעון השני‏ של 2011, אלווריון מספקת עוד חדשות חיוביות. החברה, ספקית פתרונות תקשורת אלחוטית בפס רחב, דיווחה היום על חוזה חדש בארה"ב.

לפי הערכות, מדובר בחוזה קטן יחסית שהיקפו כ-1 מיליון דולר. במסגרת החוזה, אלווריון תספק ציוד ל-‏Bloosurf‏ האמריקנית עבור בניית רשת דור רביעי בשלוש אוניברסיטאות באזור מרילנד. מדובר בחוזה שהוא בתחום הפעילות עליו אלווריון שמה דגש באסטרטגיה החדשה שלה, אנטרפרייז (לקוחות עסקיים וממשלתיים). כיום, כ-60%-65% מההכנסות מגיעות מהשוק המסורתי שלה, שוק ספקיות התקשורת. ‏

בשבוע שעבר, במסיבת עיתונאים לרגל פרסום הדוחות הכספיים, אמר מנכ"ל אלווריון ערן גורב ששוק האנטרפרייז מוערך ביותר ממיליארד דולר, ולאלווריון יש סיכוי להפוך לשחקנית משמעותית בו, עם קצב צמיחה גבוה משל השוק (מעל 10%-15%).

אלווריון נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי 90 מיליון דולר. החברה סיכמה את הרבעון השני עם הכנסות של 55.4 מיליון דולר ורווח נקי בגובה 319 אלף דולר, או 1.5 מיליון דולר על בסיס ‏Non-GAAP‏. החברה מצפה להכנסות של כ-100 מיליון דולר במחצית השנייה של השנה ורווחיות על בסיס ‏Non-GAAP‏. ‏