בלוג טכנולוגיה: "פייסבוק נפרדת מצוקרברג. רנדי צוקרברג"

הבלוג All Things Digital מדווח כי רנדי צוקרברג, אחותו הגדולה של מארק צוקרברג, התפטרה מתפקידה כמנהלת שיווק בחברה שהקים אחיה, כדי להקים חברת תקשורת משלה

בלוג הטכנולוגיה All Things Digital מדווח כי רנדי צוקרברג, אחותו הגדולה של מנכ"ל ומייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, התפטרה מתפקידה כמנהלת שיווק בחברה שהקים אחיה, כדי להקים חברת תקשורת משלה. החברה החדשה, RtoZ Media, תתמקד ב"סיוע לעסקים בהפיכתם לחברתיים".

צוקרברג התחילה לעבוד בפייסבוק זמן קצר לאחר הקמתה, ב-2004. באחרונה היא שבה מחופשת לידה לרגל לידת בנה הבכור. "אנו יכולים לאשר כי רנדי צוקרברג החליטה לעזוב את תפקידה כדי לפתוח חברה משלה, ומודים לה על שירותיה החשובים", ציינו בפייסבוק.

במכתב ההתפטרות שמסרה צוקרברג לסמנכ"לית התפעול של פייסבוק, שריל סנדברג, ולמנהל התקשורת של החברה, אליוט שרייג, היא ציינה כי מדובר ב"זמן מושלם" בעבורה לעזיבת החברה. עוד כתבה צוקרברג כי "בשנים שביליתי בפייסבוק הקדשתי את כל כולי לחדשנות ולקידום תעשיית המדיה, על-ידי פיתוח רעיונות חדשים סביב תפיסת עולם חיונית, חברתית ושיתופית שתעשיית המדיה אימצה אל חיקה".

צוקרברג רמזה שהקשרים שלה עם החברה של אחיה רחוקים מלבוא אל קצם, כאשר כתבה כי "אני יודעת שאוכל לתרום לפייסבוק בשיעור דומה לכל הפחות כשאהיה מחוץ לחברה".