העם דורש סדר תוכני

מצעד האפליקציות: אינדקס אתרים ישראלי חדש והדרך לצבירת נקודות מסרטי יו-טיוב

1. מסדרים את הגלישה

"אינדקס אתרים" היא אפליקציית אייפון חדשה מבית קבוצת "ידיעות אחרונות", המתיימרת לעשות סדר בגלישה באינטרנט ממכשיר הסלולר שבידכם.

לאחר הורדת האפליקציה, המוצעת למשתמשים בחינם, ניתן לחפש אחר אתרים ספציפיים, ולבחור בקטגוריות השונות המופיעות בסרגל העליון, בהן כלכלה, רשתות חברתיות, חדשות או אימייל. בכל קטגוריה כזו מופיעים רק האתרים אשר מותאמים לגלישה במסך האייפון, כאשר משתמשים יכולים להמליץ למפתחי האפליקציה על אתרים שחסרים באינדקס.

2. בית קולנוע פרטי

אוהבים לשתף סרטוני וידיאו בפייסבוק? אפליקציה ישראלית חדשה בשם TakeCut מאפשרת לשדרג את התחביב הזה, ולהרוויח נקודות.

לאחר התקנת האפליקציה, משתמשים יכולים לבחור באופן רנדומלי סרטוני וידיאו הנמשכים מאתרים כגון יו-טיוב ודיילי מושן, לשתף אותם בקלות עם החברים בפייסבוק, ולצבור נקודות שיאפשרו להם בעתיד לרכוש מוצרים וירטואליים בפייסבוק. כן יכולים המשתמשים לבחור סרטונים רנדומליים על-פי נושאים וקטגוריות מועדפות, כגון בידור או טכנולוגיה.

האפליקציה החדשה - שפיתחו אנשי הסטארט-אפ Startcut - מציגה גם סטטיסטיקות של מספר האנשים שצפו בסרטון ששיתף המשתמש, אלמנט שחסר כיום בפייסבוק.

3. להיות בגוגל, להרגיש במיקרוסופט

לתיבת הדואר הפופולרית של גוגל - ג'ימייל, התווסף בימים האחרונים פיצ'ר חדש המציע תצוגה מקדימה להודעות הדואר האלקטרוני של המשתמש, בדומה לפיצ'ר של תוכנת המייל אאוטלוק של מיקרוסופט ולגרסת האייפד של שירות הדואר האלקטרוני של גוגל.

על מנת להפעיל את הפיצ'ר, יש לבחור בלשונית Mail Settings, לאחר מכן לבחור בלשונית Labs, ולסמן את כפתור ה-Enable בקטגוריית Preview Pane. לאחר הפעלת התכונה החדשה, יכול המשתמש לבחור האם הוא מעוניין לראות את תצוגת המיילים בצורה אופקית, כאשר המסך נחצה לשניים והתצוגה המקדימה של ההודעה המסומנת מופיעה מתחת לשאר ההודעות, או בתצוגת מיילים בצורה אנכית, כאשר המסך נחצה לשני צדיו, והתצוגה המקדימה מופיעה בחלונית צד, לצד שאר ההודעות.

4. החיפוש עולה מדרגה

הסטארט-אפ הישראלי Quixey, שבו מושקעת הקרן של יו"ר גוגל אריק שמידט, משדרג את מנוע החיפוש שלו לאפליקציות, שעד כה סייע למשתמשים לחפש אחר אפליקציות סלולריות, יישומי אינטרנט ואפליקציות שולחניות. כעת, משתמשים יוכלו לגלות בקלות אפליקציות ל-4 שירותים חברתיים פופולריים: פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ופורסקוור.