דוחות סאפיינס: עלייה של 14% בהכנסות; 2 מיליון דולר רווח

חברת התוכנה הציגה הכנסות בהיקף 14.3 מיליון דולר ■ הרווח הנקי על בסיס non-GAAP עלה בכ-9% ■ מנכ"ל סאפיינס: "התוצאות נזקפות לזכותם של החוזים החדשים שחתמנו"

סאפיינס הדואלית, חברת התוכנה הישראלית, דיווחה היום על תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השני של 2011 - תוך שהיא מציגה גידול בהכנסות וברווח.

הכנסות סאפיינס הסתכמו בכ-14.3 מיליון דולר, עלייה של כ-14% ביחס להכנסות בהיקף 12.5 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. על בסיס non-GAAP, הרווח הנקי הסתכם הסתכם ב-2 מיליון דולר, עליה של כ-9% ביחס לרווח של 1.8 מיליון דולר ברבעון השני בשנה שעברה.

הרווח התפעולי (non-GAAP) הסתכם בכ-2.05 מיליון דולר, עלייה קלה של 2.5% ביחס לרווח תפעולי בהיקף 2 מיליון דולר. הונה העצמי של סאפיינס הסתכם בכ-38.5 מיליון דולר נכון ל-30 ביוני 2011. בקופת החברה מזומנים ושווי מזומנים בסך של כ-16.5 מיליון דולר.

"סאפיינס ממשיכה להציג תוצאות חזקות ברבעון השני, המשקפות את מסלול הצמיחה שאנו הולכים בו", התייחס לנתונים נשיא ומנכ"ל סאפיינס, רוני על-דור. "תוצאות אלה נזקפות לזכותם של החוזים החדשים שחתמנו עם לקוחות במהלך הרבעון השני, כמו גם הרחבת הפעילות עם הלקוחות הקיימים".