דניה סיבוס מדווחת על עלייה של כ-85% ברווח הנקי

הרווח הנקי ברבעון השני עלה ל-81 מיליון שקל לעומת כ -12.5 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד ■ ההכנסות ברבעון השני של השנה הסתכמו בכ- 616.4 מיליון שקל לעומת כ- 464.6 מיליון שקל

דניה סיבוס , מקבוצת אפריקה ישראל, מדווחת היום (ג') על תוצאותיה לרבעון השני; הרווח הנקי ברבעון השני עלה ל-81 מיליון שקל לעומת כ -12.5 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ-102.3 מיליון שקל לעומת כ-36.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות ברבעון השני של השנה הסתכמו בכ- 616.4 מיליון שקל לעומת כ- 464.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ההשלמה המוצלחת של העסקה למכירת 75% מאחזקותיה של החברה בנתיבי היובל הניבה לחברה רווח של כ- 74.0 מיליון שקל.

רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס אמר כי "דניה סיבוס, הכוללת בתוצאותיה הכספיות זה הרבעון השני ברציפות את הפעילות המאוחדת עם אפריקה ישראל מגורים, ממשיכה להציג המשך צמיחה בכל תחומי הפעילות של החברה תוך, שהיא רושמת רווח משמעותי הנובע מההשלמה המוצלחת של עסקת מכירת 75% מנתיבי היובל", אמר.

עוד הוסיף כי "תרומתה של אפריקה מגורים ניכרת בתוצאות הפעילות של הקבוצה ואנו מאמינים ביכולתנו להמשיך ולשמר מגמה זו. כמו כן, זהו רבעון נוסף בו אנו מציגים צבר הזמנות הולך וגדל של למעלה משלושה מיליארד שקל ואנו רואים בכך, עדות נוספת לביסוס מעמדנו כאחת מהחברות המובילות בשוק הבניה והתשתיות בישראל", אמר.