ליברמן לפעילי המחאה בשדרות: "אתם צעקנים בתשלום"

פעילי מחאה בשדרות האשימו את שר החוץ, ליברמן, באחריות למצב וצעקו לעברו "אתה אחראי, אתה אשם" ■ ליברמן השיב להם כי הם "צעקנים בתשלום" וסירב להתייחס לטיעוניהם

"אתה אחראי, אתה אשם", כך האשימו היום (ד') כמה פעילי הנוער העובד את שר החוץ אביגדור ליברמן. הפעילים הפגינו מול לשכת ראש העיר בשדרות בעת ביקורו של שר החוץ אביגדור ליברמן במקום. הפעילים האשימו את שר החוץ באחריות למצב.

המפגינים צעקו על שר החוץ, ליברמן, שסבר כי מדובר במפגינים שאינם תושבי המקום והגיעו מחוץ לעיר. ליברמן השיב להם כי הם "צעקנים בתשלום" וסירב להתייחס לטיעוניהם. "לא באנו להתעסק בדיבורים, אלא במעשים יש לנו תוכנית כלכלית מפורטת, שחלק ממנה הוא לתת מעונות חינם עד גיל 4-3 לילדים. ישראל ביתנו חזקים בביצוע, לא בדיבורים", אמר ליברמן.

ליברמן שהגיע לדרום במסגרת סיור בין יומיים שבו יבקר גם בנתיבות ואשקלון, נתקל בשבעת המפגינים בעת שעלה ללשכת ראש העיר והציג בפניהם ובפני כלי התקשורת שהמתינו לו את התוכנית הכלכלית של ישראל ביתנו. "אנחנו רוצים לתת לחיילים מענק בגובה שלוש משכורות שלושה חודשים לפני השחרור", הסביר להם שר החוץ. "גם בנושא הדיור, קבלן שלא יבנה בשטח המאושר לו יקבל קנס. גם דירות ריקות ישלמו מס, כי לא יכול להיות שיהיו דירות ריקות. יש 400 אלף יחידות דיור שאמורות לקום בפריפריה", אמר ליברמן.