קריימר: "נצלו את העליות היום בוול סטריט כדי למכור מניות; לפנינו ראלי לא בריא של סגירת פוזיציות שורט"

ג'ים קריימר, ה"גורו" של משקיעים רבים בארה"ב ובעולם, בראיון ל-CNBC: "זה שוק מסוכן, הפכפך ומלא מלכודות" ■ "גם עליית הזהב מאותתת על המשך ירידות בשוק המניות" ■ "הייתי מתרחק ממניות פיננסים כמו בנק אוף אמריקה, אף שהן נראות מאוד מאוד זולות"

ג'ים קריימר, ה"גורו" של משקיעים רבים בארה"ב ובעולם, אמר היום ב-CNBC כי הוא מעריך שהעליות הצפויות בפתיחת המסחר בוול סטריט הן רק תיקון לירידות החדות של הימים והשבועות האחרונים.

"זה שוק מסוכן והפכפכך, ומלא מלכודות. אני הייתי מנצל את העליות למכור החזקות במניות, למשקיעים שעדיין נמצאים בשוק. מדובר ככל הנראה בסגירה של פוזיציות שורט וזה לא ראלי בריא".

עוד אמר קריימר כי "סימן נוסף לזה שהעליות הן לא אמיתיות הוא המשך ההתקדמות של הזהב. העלייה הכמעט רצופה של הזהב מסמלת שהמשקיעים עדיין מפחדים מאוד ממה שקורה ומחפשים מקלטים בטוחים".

"אני עדיין מאוד שורי על הזהב, כפי שהייתי מאז 2007. עם זאת, העלייה החדה בשבועות האחרונים, שהתרחשה כמעט ברציפות, מעט מפחידה כך שלא אופתע אם יבוא תיקון של 5%-10% למטה במחיר הזהב".

ואם כבר להשאר בשוק קריימר ממליץ על מניות שמחלקות דיבידנדים שמנים ויש להן מאזנים חזקים. "הייתי מתרחק ממניות פיננסים כמו בנק אוף אמריקה, אף שהן נראות מאוד מאוד זולות".