על רקע גל הנטישות: עמית נתנאל מונה לסמנכ"ל בפסגות

בבית ההשקעות פסגות נרשמה לאחרונה מגמה של נטישת בכירים מאז העברת הבעלות לידי קרן אייפקס ■ עמית נתנאל, סמנכ"ל בהפניקס, מונה לסמנכ"ל ומנהל הסיכונים הראשי של בית ההשקעות

מינוי נוסף בצמרת בית ההשקעות פסגות על רקע גל נטישות שעבר באחרונה על פסגות; רונן טוב, מנכ"ל פסגות, מינה היום (ג') את עמית נתנאל לסמנכ"ל ומנהל הסיכונים הראשי של בית ההשקעות. עמית יכנס לתפקידו במהלך החודשים הקרובים.

עמית, 40, שימש בחמש השנים האחרונות כמנהל סיכונים ראשי, סמנכ"ל וחבר הנהלה בקבוצת הפניקס. לפני כן, מילא עמית במשך כ-9 שנים תפקידים שונים בבנק המזרחי. עמית, בעל תואר ראשון BA בכלכלה וניהול באוניברסיטה הפתוחה וכן תואר שני MSc בהתמחות מימון- חשבונאות.

בבית ההשקעות פסגות נרשמה לאחרונה מגמה של נטישת בכירים מאז העברת הבעלות לידי קרן אייפקס. אתמול נודע כי אלי בבלי ששימש כסמנכ"ל בפסגות, עוזב את תפקידו.

עזיבתו של בבלי מצטרפת כאמור לגל נטישות שעובר באחרונה על פסגות: לפני כשבוע הודיע מנכ"ל הקרנות, זיו שמש, על עזיבתו; ולפניו עזבו לימור גרובר, מנהלת מחלקת מחקר sell side, ומיכל רביב, מנהלת התקשורת השיווקית. כן נציין את עזיבתן של ורד דר, ששימשה במשך 7 שנים ככלכלנית והאסטרטגית הראשית של בית ההשקעות; וענת בניש, סמנכ"לית תפעול ומשאבי אנוש, שעבדה בפסגות כ-17 שנים.