פריגו קיבלה אישור ה-FDA לשיווק בלעדי של תרופה גנרית

פריגו קיבלה אישור לשיווק בלעדי (במשך 180 יום) של גרסה גנרית לתרופת אקסטינה, לטיפול במחלת העור סבוראיק דרמטיטיס ■ יו"ר פריגו: "נמשיך להפוך מוצרים איכותיים לנגישים עבור לקוחותינו"

חברת פריגו הודיעה היום (ג') כי קיבלה את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) להשקת התרופה קטוקונזול (Ketoconazole Foam), הגרסה הגנרית של התרופה אקסטינה (Extina). פריגו החלה בשיווק המוצר והייתה הראשונה להגיש הבקשה ל-FDA, מה שמעניק לה 180 יום של בלעדיות בשיווק.

מכירות תרופת ה-Ketoconazole Foam מוערכות בכ-10 מיליון דולר מדי שנה. המוצר מהווה תרופה לטיפול לוקאלי בסבוראיק דרמטיטיס (seborrheic dermatitis), במטופלים בגילאי 12 שנים ואילך.

סבוראיק דרמטיטיס הינה מחלת עור כרונית, דלקתית המופיע באזורים סבוראיים, בעיקר בין הגבות, בצידי האף, מאחורי האוזניים, בעור הקרקפת ולפעמים מתפשטת גם לחלקו העליון של הגב ולמרכז החזה. מהתופעה סובלים יותר גברים מנשים (5%-10% מהאוכלוסיה).

יו"ר פריגו, ג'וזף פאפא, ציין כי "ההשקה המדוברת משקפת את ההשקעות המתמשכות שלנו במוצרים חדשים. פריגו מתחייבת להמשיך ולהפוך מוצרים רפואיים איכותיים לנגישים יותר עבור לקוחותינו, תוך הסבת רווח לבעלי המניות שלנו".