"012 פתחו לי 2 חשבונות אינטרנט - אף שבכלל אין לי אינטרנט"

לקוחה שנרשמה ל-012 כדי לקיים שיחות לחו"ל טוענת כי בלי שביקשה החברה פתחה שני חשבונות אינטרנט על שמה - מבלי שתהיה כלל מחוברת לאינטרנט בפועל

חיובים יש מאין הן בעיה נפוצה מדי בחברות התקשורת הישראליות. לצערה הרב, למדה זאת על בשרה גם ש' - אשה מבוגרת שנרשמה לפני שנה ל-012 כדי לקיים שיחות לחו"ל, ללא התחייבות או כל דבר שימוש בפועל. כעבור חצי שנה היא גילתה חיובים של 79 שקל עבור החברה. במשך חודשים ניסתה לדבריה לברר במה מדובר - אך בשירות הלקוחות לא ידעו לתת תשובות.

לפני חודש שלחה ש' פקס לביטול החשבון, אך לא קיבלה כל תגובה. בצר לה פנתה לבנה וביקשה את עזרתו. מחשבונית שנשלחה אליו הוא גילה, לתדהמתו, כי שני חשבונות אינטרנט נפתחו על שמה - מבלי שתהיה כלל מחוברת לאינטרנט בפועל.

"מילא, ניתן לעכל מצב שבו הייתה אי-הבנה, ונפתח חשבון לאינטרנט", הוא אומר, "אבל שני חשבונות? זה כבר ממש תמוה. יש לציין שלא השתמשנו בהם אפילו פעם אחת".

כשביקש לשמוע הקלטה של השיחה עם אמו שבה כביכול הזמינה את השירות הכפול, נענה בשלילה - בטענה כי חלף זמן רב, ואין כבר מה לעשות בנושא ממילא. וכך גם חזרה ריקם בקשתו לבטל לכל הפחות את החיוב שנעשה לאחר שליחת הפקס לביטול.

בעקבות פניית "גלובס" הושבו החיובים ללקוחה.

מ-012 סמייל נמסר בתגובה: "לאחר בחינת הנושא, החברה החליטה לזכותה על מלוא הסכום הנדון. הלקוחה הביעה בפני נציגינו את שביעות-רצונה מההחלטה ומסרה כי תמשיך לשמש כלקוחה של החברה".