מהומה בלשכת עוה"ד: נציגי גיא-רון מנעו מברזילי לנהל ישיבה

הישיבה החגיגית של המועצה הארצית של הלשכה פוצצה, לאחר שנציגי מחנהו של ראש הלשכה הקודם, עו"ד יורי גיא-רון, לא איפשרו ליו"ר החדש, עו"ד דורון ברזילי, לנהל את הישיבה

מהומה בלשכת עורכי הדין: הישיבה החגיגית של המועצה הארצית של הלשכה, שהתכנסה היום (ב') בצהריים לראשונה מאז הבחירות למוסדות הלשכה בחודש יוני האחרון, פוצצה דקות אחדות לאחר שהתכנסה.

זאת, לאחר שנציגי מחנהו של ראש הלשכה הקודם, עו"ד יורי גיא-רון, לא איפשרו ליו"ר הלשכה החדש, עו"ד דורון ברזילי, לנהל את הישיבה.

אנשיו של גיא-רון פרצו בצעקות רמות ודרשו למנות את עו"ד צבי פירון, ממחנהו של גיא-רון, ליו"ר זמני של המועצה הארצית.

שופט בית המשפט העליון בדימוס יעקב טירקל הוזמן לישיבה החגיגית, והיה אמור למסור סיקרה הנוגעת למשט הטורקי, ואולם בשל פיצוץ הישיבה נמנע מטירקל לבסוף לנאום, והוא חזר כלעומת שבא.

לאחר פיצוץ הישיבה הובא השופט טירקל לחדרה של מנכ"לית הלשכה, לינדה שפיר. לחדר הגיעו ראש הלשכה ברזילי וחבר סיעתו, עו"ד ברוך כצמן, והתנצלו בפני טירקל על האירוע המביך ועל שנמנע ממנו לשאת את הרצאתו.

טירקל, שהיה חבר במוסדות הלשכה במשך שנים רבות, אמר כי הוא אינו זוכר אירוע מעין זה במשך 50 שנה. טירקל הוסיף כי התכוון להגיב לראשונה על דוח פאלמר בנושא משט המרמרה, ולומר כי הדוח אימץ אחת לאחת את כל מסקנותיה של ועדת טירקל ביחס לפעולת צה"ל, למעט בשאלת מידתיות הפעלת הכוח.