צפו בתמונות: דחיפות וצעקות בפתיחת חנות קיקה בנתניה

(עדכון) - רשת הריהוט האוסטרית השיקה היום את הסניף הראשון שלה בישראל ■ ישראלים רבים הגיעו לחנות ויצרו המהומה, עד שהמנכ"ל יצא בקריאה לציבור: אל תגיעו בשעתיים הקרובות

הקרב על ההדום: ענקית הריהוט האוסטרית קיקה השיקה היום (ג') את הסניף הראשון בישראל, והציבה רף חדש לאיקאה, ששלטה עד כה על תחום הריהוט ועיצוב הבית במתחם פולג בנתניה.

ישראלים רבים הסתערו על החנות במה שמזכיר את השקתה של חנות איקאה הראשונה בישראל לפני מספר שנים. בשל העומס, הדחיפות והצעקות יצא מוקדם יותר היום מנכ"ל קיקה בישראל בקריאה לציבור שלא להגיע לחנות בשעתיים הקרובות.

אגב, אותה היסטריה זכורה גם מפתיחת החנות הראשונה של רשת האופנה H&M בישראל במארס 2010, אז צבאו מאות ישראלים על החנות בקניון עזריאלי בתל-אביב ורמסו עגלות תינוקות בדרכם.

הסניף של קיקה שנפתח הבוקר לקהל הרחב מתפרס על פני 4 קומות שבהן מאות אלפי פריטים, שמאיימים לאכלס את חללי המגורים שלנו.

עדיין לא ברור אם רשת הרהיטים האוסטרית תזכה לאהדה דומה לזו שזכתה לה המתחרה השוודית, כיוון שקיקה מציגה גם מוצרים יקרים יותר מאיקאה, תחת הבטחה שהם גם איכותיים יותר.

כחלק מקמפיין השיווק של הרשת, הנהלת קיקה הכריזה כי תעניק הדום מתנה ל-100 הקונים הראשונים שיפקדו את חנות הענק. זמן קצר לאחר פתיחת הדלתות החלו ישראלים רבים לנהור פנימה כדי להתרשם ממוצרי הרשת ויצרו עומס רב בכניסה לחנות.