רשת המתנות ג'נטלמן רכשה את הרשתות יוניק והפי טאי

סכום הרכישה לא נחשף ■ כעת הופכת ג'נטלמן לרשת היחידה בארץ העוסקת במתנות לגבר

כשנה וחצי לאחר שנרכשה על-ידי ד"ר גב, רשת המתנות הפי טאי שוב מחליפה ידיים. "הפי טאי" יחד עם רשת יוניק, נמכרת לרשת המתנות לגבר ג'נטלמן.

סכום הרכישה לא נחשף. לאחר הרכישה הופכת רשת ג'נטלמן לרשת היחידה העוסקת במתנות לגבר.

רשת הפי טאי נוסדה בשנת 1996 על-ידי מוריס טהרני, שפתח חנות ראשונה בקניון איילון. הרשת עוסקת בשיווק מתנות, עם דגש על מתנות לגבר.

לפני כשנה וחצי מכר טהרני את הרשת שמנתה כבר 15 סניפים, לד"ר גב. לאחר הרכישה החלו בד"ר גב למתג מחדש את הסניפים תחת השם "יוניק", אך התהליך טרם הושלם. לפי הערכות, מחזור המכירות של הפי טאי ויוניק עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה.

רשת ג'נטלמן, שהוקמה בשנת 1993, נמצאת בבעלות האחים אמיר וטל רז. הרשת מונה 15 סניפים, ולדברי הבעלים, מחזור מכירותיה עומד על כ-30 מיליון שקל בשנה.

ג'נטלמן כבר הסבה את הסניפים בקניון רננים ובקניון קריית-אונו לסניפי ג'נטלמן, ועד נובמבר תעביר לניהולה סניפים בקניונים נוספים.

לדברי אמיר רז, מנכ"ל ומבעלי רשת ג'נטלמן, "הרכישה מבססת את מעמדנו בקטגוריה. בעוד ששאר המתחרים שלנו עברו לתחום כלי הבית, אנו חיזקנו את כוחנו בתחום מוצרי הפנאי ועולם הלייף סטייל לגברים".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988