פרוטרום מחזקת נוכחות בארה"ב: רוכשת חברה נוספת

מחזור המכירות של Flavor Systems צמח בקצב מרשים והסתכם ב-12 החודשים האחרונים שהסתיימו ב-31 ביולי ב-18.4 מיליון דולר

חברת פרוטרום , אחת מעשר החברות הגדולות בעולם בתחום הטעמים וחומרי הגלם הייחודיים, ממשיכה ביישום של אסטרטגיית הצמיחה המהירה והרווחית שלה ומדווחת על רכישה חמישית השנה של חברת Flavor Systems International Inc. האמריקנית. רכישה אסטרטגית וחשובה זו מחזקת את נוכחות פרוטרום בארה"ב, השוק הגדול בעולם בתחום התמציות.

במועד השלמת העסקה שצפוי להיות בעוד מספר שבועות תשלם פרוטרום 35.3 מיליון דולר. מחירה הסופי של העסקה יקבע בהתאם למנגנון חישוב תמורה עתידית כך שתמורת הרכישה יכולה לנוע בין 29.3 מיליון דולר ל-45.3 מיליון דולר. בנוסף תשלם החברה 6.5 מיליון דולר עבור נכסי הנדל"ן (הכוללים בין היתר מפעל חדש שצפוי להתחיל לייצר ברבעון הרביעי של 2011) שבבעלות חברות אחיות.

חברת Flavor Systems, שנוסדה בשנת 1994, מעסיקה כ-50 עובדים, עוסקת בפיתוח, בייצור ובשיווק של טעמים מתוקים ולא-מתוקים (Savory) לתעשיית המזון והמשקאות. מחזור המכירות של Flavor Systems צמח בקצב מרשים והסתכם ב-12 החודשים האחרונים שהסתיימו ב-31.7.2011 ב-18.4 מיליון דולר, לעומת 16.5 מיליון דולר בשנה שהסתיימה ב-31.10.2010.

אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של פרוטרום ציין היום כי "אני שמח על הרכישה החשובה של Flavor Systems האמריקאית שמרחיבה מהותית את פעילותנו בארה"ב ומחזקת את נוכחותנו ואת נתח השוק שלנו בשוק הגדול בעולם ותומכת בהמשך חיזוקה ומיצובה הגלובלי של פרוטרום. אנחנו ממשיכים את יישומה המוצלח של אסטרטגיית הצמיחה המהירה שלנו המשלבת גידול פנימי רווחי בתחומי הליבה עם רכישות אסטרטגיות.