BMC: המיינפריים הינה הפלטפורמה המובילה לארגונים

מהסקר עולה ש-93% מהנשאלים צופים שצריכת המשאבים של המיינפריים תצמח בתקופה הקרובה ■ 47% מהנשאלים מעריכים שהסיבה לכך היא עומסי עבודה חדשים

בסקר עולמי שנערך זו השנה השישית על ידי חברת התוכנה BMC , בקרב חברות גדולות בארה"ב, אירופה והמזרח התיכון עולה כי לפלטפורמת ה-Mainframe יש עדיין תפקיד מרכזי עבור אפליקציות ושירותים עסקיים מובילים בעולם, וכי מעמדה חזק, יציב וקריטי כפלטפורמת מחשוב באירגוני "Enterprise" - בהם נעשית אינטגרציה בין Mainframe לסביבות עבודה מבוזרות.

מפילוח התשובות של עובדי החברות הגדולות שענו על הסקר, מסתמן כי 93% מהם מצפים כי צריכת המשאבים של ה-Mainframe צפויה לצמוח או לפחות להתייצב בתקופה הקרובה. כאשר בוחנים את השאלה לגבי כלל הארגונים אשר השתתפו בסקר, עולה כי 62% מהם צופים כי יגדילו את צריכת המשאבים של ה-Mainframe וזאת לעומת 56% בשנה שעברה 47% מהמשיבים טוענים כי עומסי עבודה חדשים ואפליקציות עסקיות חדשות הם הגורמים העקריים לגידול בצריכת המשאבים של המיינפריים.

זוהר רונן, מנהל אזורי ב-BMC, מתייחס לנתוני הסקר בהקשר המקומי: "תוצאות הסקר העולמי מתיישבות היטב עם הבחירות הטכנולוגיות וההצלחה שידענו בשנים האחרונות אצל לקוחותינו בישראל, יוון, וטורקיה".