הלך על בטוח: עופר עיני תומך ביחימוביץ' לראשות העבודה

יו"ר ההסתדרות עופר עיני: "יחימוביץ' מחוייבת לעניין החברתי וזכויות העובדים ומייצגת זן של מנהיגות ערכית שלא מדברת בשני קולות"

הלך על בטוח: יו"ר ההסתדרות עופר עיני, הודיע הערב (ב') על תמיכתו בשלי יחימוביץ' לראשות מפלגת העבודה. עיני, שחיכה רק לסיבוב השני וישב עד עכשיו על הגדר על אף הברית הוותיקה עם יחימוביץ', אמר היום: "יחימוביץ' מחוייבת לעניין החברתי וזכויות העובדים ומייצגת זן של מנהיגות ערכית שלא מדברת בשני קולות".

נזכיר, כי ביום רביעי הקרוב יתקיים הסבב השני של ההצבעות לראשות המפלגה, בו יתמודדו יחימוביץ' שקיבלה 32% מהקולות בסבב הראשון, ועמיר פרץ שקיבל 31% מקולות המצביעים. יצחק (בוז'י) הרצוג (25%) ועמרם מצנע (12%) לא יתמודדו בסבב השני.

עיני אמר היום כי "בחמש השנים האחרונות הייתה יחימוביץ' שגרירה נאמנה של ציבור העובדים בכנסת. יחימוביץ' מעולם לא ביקשה תמורת פעילותה אתנן פוליטי אלא פעלה מתוך אמונה בערכים הסוציאל-דמוקרטים ומתוך מחויבות עמוקה לזכויות עובדים, גימלאים והשכבות החלשות בכלל. הצדק החברתי היה תמיד נר לרגליה והיא עשתה זאת תוך שיתוף פעולה מלא עם ציבור העובדים ותוך ראיה מפוכחת של המציאות".

לדברי עיני, "החברה הישראלית זקוקה היום ליותר מנהיגים ערכיים מסוגה של שלי יחימוביץ'. שלי גילתה בשנים האחרונות מחויבות גדולה לעניינים החברתיים והייתה עקבית בדרכה גם כאשר היה עליה לנקוט בעמדות לא פופולריות, מתוך בחירה ערכית ומחויבות עמוקה לאמונותיה וערכיה".