שיכון ובינוי תרכוש את פז סולאר מקבוצת פז תמורת 40 מ' ש'

שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת, חתמה על מזכר הבנות לביצוע העסקה - כתלות בבדיקת נאותות ואישורים רגולטוריים ■ עם השלמת העסקה, שיכון ובינוי תחזיק בפרוייקטי אנרגיה מתחדשת בהיקף של 100MW

שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת, מקבוצת שיכון ובינוי בשליטתה של שרי אריסון, חתמה היום (ה') על מזכר הבנות לרכישת חברת פז סולאר מקבוצת פז , העוסקת בתחום האנרגיה הסולארית, תמורת 40 מיליון שקל. הרכישה מותנית בבדיקת נאותות שתשולם בשבועות הקרובים, וכן באישורים רגולטוריים שונים.

חברת פז סולאר עוסקת בתחום ייזום, הקמה ותפעול של מתקנים סולאריים ברחבי הארץ, ובין היתר עמלה על צבר פרוייקטים להקמה עבור עצמה בהיקף של כ-MW20 ועבור אחרים בהיקף של כ-MW6. היקף ההשקעה הכולל בהקמת כל הפרוייקטים העתידיים מוערך במלמעלה מ-300 מיליון שקל.

הפרוייקטים הפעילים וצבר הפרוייקטים של פז סולאר צפויים להצטרף לפרוייקטים הסולאריים הקיימים של שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת, ולהגדיל את פעילותה בתחום. לאחר השלמת הרכישה, סך צבר הפרוייקטים של שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת בתחום יגיע לכ-100MW.

"מימשנו באחרונה נכסים שחלקם אינם בליבת עסקינו, בכוונה כי כספי המימושים ישמשו אותנו בין השאר לחיזוק פעילותנו בתחומי האנרגיה המתחדשת וטכנולוגיות המים", עופר קוטלר, מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי. "רכישת פז סולאר הינה חלק ממהלך זה ומעידה על המשך מימוש האסטרטגיה שלנו".

"רכישת פז סולאר תחזק את צבר ההזמנות של שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת בתחום ייצור החשמל הסולארי", התייחס לעסקה אמיר לוי, מנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת. "אנו מברכים על העסקה ובוחנים כל הזמן רכישות של חברות דומות עם צבר הזמנות של מתקנים סולאריים".