בריינסוויי משווקת בישראל: קיבלה אישור ל-Deep TMS

המכשיר ישווק לארבעה מרכזים רפואיים בישראל, לטיפול בהתוויות של טיפול בדיכאון מג'ורי, טיפול בדיכאון בי-פולארי וטיפול בחולי סכיזופרניה

חברת בריינסוויי מדווחת היום כי קבלה את אישור משרד הבריאות, המתיר שיווק ומכירה של מכשיר ה-Deep TMS של החברה לארבעה מרכזים רפואיים בישראל, לטיפול בהתוויות של טיפול בדיכאון מג'ורי, טיפול בדיכאון בי-פולארי וטיפול בחולי סכיזופרניה הסובלים מתסמינים שליליים ופגיעה קוגניטיבית.

עוזי סופר, מנכ"ל בריינסוויי , אמר היום: "זוהי פתיחה של שנה חדשה ברגל ימין. האישור מהווה הבעת אמון בטכנולוגיית ה- Deep TMS בישראל לאחר האישור באירופה. אנו פועלים לעדכן את האינדיקציות מול משרד הבריאות בישראל בהתאם לאישורים שקבלנו באירופה".

רונן סגל, סמנכ"ל הפיתוח של בריינסוויי ציין: "זהו עוד צעד במעבר של החברה מהפיתוח והניסויים הקליניים לשיווק ושימוש בטכנולוגיית החברה כטיפול ומתן מענה לחולים".

מכשיר ה-DEEP TMS משמש לטיפול רפואי לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקוד המח. המכשיר הרפואי (Deep TMS) מבוסס על סליל אלקטרומגנטי בעל מבנה מיוחד המחובר לספק זרם חשמלי המשתנה במהירות ויוצר שדה חשמלי באמצעותו ניתן להשפיע על אזורים שונים בעומק המוח על ידי גירוי או דיכוי עצבי בהתאם לתדר ההפעלה.