בעלי חנן מור בהצעת רכש למחיקתה מהמסחר בבורסת ת"א

יזמי הנדל"ן חנן מור ואבי מאור, בעלי השליטה בחנן מור, פרסמו הצעת רכש ליתרת מניותיה בהיקף של 6 מיליון שקל ■ הצעת הרכש משקפת פרמיה של 20% על מחיר המניה כיום

יזמי הנדל"ן חנן מור ואבי מאור, בעלי השליטה בקבוצת הנדל"ן חנן מור , פרסמו היום (א') הצעת רכש למחיקת מניותיה של הקבוצה מהמסחר בבורסת ת"א. הצעת הרכש משקפת מחיר של 2.04 שקלים, המהווה פרמיה של 20% על מחיר המניה כיום בבורסה - העומד על 1.7 שקלים. היקף הצעת הרכש הכולל הינו 6 מיליון שקל.

מור ומאור מחזיקים בכ-76% ממניות חנן מור, ובכדי להשלים את הצעת הרכש עליהם להגיע להחזקה של 95% ממניות הקבוצה. בנוסף, העבירו בעלי השליטה גם הצעות רכש לאופציות שהונפקו למשקיעים לפני כשנה, המשפקות פרמיה של 50% מעל מחיר הנפקתן.

יש לציין כי לחנן מור שלוש סדרות אג"ח (ב', ג' ו-ד') שהצעת הרכש לא תקיפה לגביהן, והמסחר בהן ימשיך להתנהל כבשגרה. לפיכך, קבוצת חנן מור תמשיך להיחשב כ"תאגיד מדווח" גם אם הצעת הרכש תתקבל, בשל האג"ח שנסחרות בבורסה.

"ההחלטה לפרסם את הצעת הרכש הינה צעד המעיד על אמון שלנו בחברה ובפעילותה", אמר חנן מור, יו"ר החברה. "הקבוצה ממשיכה בתנופה העסקית שלה, שבאה לידי ביטוי במכירות שיא מתחילת השנה והרחבת הפעילות והיקף הפרוייקטים שלנו".