הסכם מימון מחדש למלונות של אלביט הדמיה בבוקרשט

כ-25 מיליון אירו יועברו לאלביט הדמיה, כהחזר הלוואת הבעלים

אלביט הדמיה של מוטי זיסר השלימה הסכם מימון מחדש. החברה הודיעה היום (ב') כי חברת הבת (76%), חתמה על הסכם מימון מחדש לקומפלקס מלונות החברה שבבוקרשט רומניה, הקומפלקס כולל את מלון "רדיסון בלו" ואת מלון הדירות Centreville Apart Hotel הסמוך לו.

בהתאם להסכם, תוענק לחברת הבת BUTU הלוואה בהיקף של 71.5 מיליון אירו, מתוכה כ- 62.5 מיליון אירו נמשכו ב-29 בספטמבר והיתרה בסך 9 מיליון אירו תועבר בין סוף השנה הנוכחי לסוף הרבעון הראשון של 2012 בכפוף לתנאים. ההלוואה מסתיימת ב-30 ביוני 2016, תישא ריבית שנתית של אירו ליבור ל-3 חודשים, בנוסף למרווח של 4.6% בשנה.

ההלוואה הינה הלוואת בלון אשר כ-17% מהקרן יפרעו בתשלומים רבעוניים בתקופת ההלוואה ואילו יתרת הקרן תשולם בסיום תקופת ההלוואה. תמורת ההלוואה תשמש בין היתר לפירעון ההלוואה הקיימת ולהחזר חלק מהלוואת הבעלים שניתנה על ידי אלביט בהיקף של כ-25 מיליון אירו.

ההלוואה תובטח בין היתר בשעבוד ראשון על מלון "רדיסון בוקרשטי", מלון הדירות Centreville הסמוך לו ושטחים מסחריים נוספים בקומפלקס המלונאי.

מלון רדיסון בלו בבוקרשט ברומניה, הינו אחד המלונות הבולטים בפורטפוליו נכסי המלונות של החברה. המלון הינו בעל דירוג 5 כוכבים, הכולל 424 חדרים וממוקם בלב העיר בוקרשט. בנוסף, במתחם שטח בנוי של כ-84,500 מ"ר, הכוללים מלון דירות יוקרתי שבו 294 דירות ושטחים מסחריים.

נציין כי עסקה זו בצירוף מקורות נוספים שקיבלה החברה מאז חודש אוגוסט השנה, מסתכמים יחד ביותר מ-300 מיליון שקל.