סוכות בקלאב מד אילת: זול יותר להזמין דרך האתרים הזרים

הזמנה דרך האתר הישראלי של קלאב מד יקרה יותר ב-6,000 שקל מאשר ‎הזמנה דרך האתר הבריטי והצרפתי ■ קלאב מד: "לפעמים זה הפוך - בחנוכה זול יותר להזמין דרך האתר הישראלי"

רוצים להזמין חופשה בקלאב מד אילת בסוכות? עדיף לבצע את ההזמנה מאתרי החברה בחו"ל. המחיר באתר הישראלי של הרשת העולמית יקר בעשרות אחוזים לעומת המחיר שמוצע באתר החברה בבריטניה או בצרפת - כך עולה מפנייה שהגיעה ל"גלובס".

ואכן מבדיקה שביצענו עולה כי חופשה בסמוך לחול המועד סוכות שתוזמן דרך מוקדי קלאב מד בישראל, יקרה בכ-30% מחופשה זהה לחלוטין, באותם מועדים ובאותו הרכב של אורחים, שתוזמן ישירות מאתר קלאב מד בבריטניה או בצרפת.

ביקשנו לבדוק את המחיר לנופש עבור משפחה בת 5 נפשות הכוללת זוג הורים ו-3 ילדים בגילאים שמונה, חמש ושנה. הנופש מתייחס ל-8 לילות במתכונת הכול כלול כפי שנהוג באתרי קלאב מד. התאריכים בהם התמקדנו הם 19-28 באוקטובר.

באתר קלאב מד הישראלי, בשונה מהאתרים בחו"ל, לא מתקבלת הצעת מחיר מיידית לאחר הזנת הפרטים המבוקשים במנוע החיפוש. הגולשים מתבקשים לצלצל למוקד הטלפוני להשלמת התהליך. במוקד הטלפוני המחיר שנמסר לנו הוא 22,480 שקל, לכל התקופה האמורה (לא כולל טיסות מתל-אביב לאילת).

באתר קלאב מד בריטניה, לאותו הרכב של נופש קיבלנו מחיר של 2,824 ליש"ט שהם 16,300 שקל. המחיר באתר קלאב מד צרפת היה דומה כשעמד על 3,254.50 אירו שהם 16,400 שקל. מדובר על הפרש של כ-6,000 שקל, המשקף פער של כ-30% מהמחיר לתייר האירופי.

קלאב מד ישראל: "לפעמים זה הפוך"

תגובה קלאב מד: "קלאב מד העולמית קובעת פעם בשנה את המחירים באירו לקלאבים ברחבי העולם כולו, ובכללם בישראל. המחיר השקלי של קלאב מד ישראל נקבע מדי עונה בשיתוף-פעולה עם חברת הניהול המקומית ומתעדכן מדי פעם בהתאם למחירים המקובלים בענף המלונאות בארץ ובהתאם להיצע והביקוש הקיים".

בנוסף מדגישים בקלאב מד כי יש מועדים שבהם מתרחשת תופעה הפוכה, לפיה הזמנה דרך האתר הישראלי תהיה זולה מהאתרים בחו"ל, כך למשל בחנוכה. לפי החברה, זול יותר להזמין דרך האתר הישראלי: "נופש לשבוע ימים לזוג וילד בן 4 יעלה בארץ כ-12,000 שקל, לעומת 3,000 אירו בצרפת (15,300 שקל). מכאן שלתייר הצרפתי יקר בכ-3,5000 שקל. הסיבה לכך היא שבארץ אין ביקוש גבוה לחופשה באילת. לעומת זאת בחו"ל, מדובר בשבוע של חג המולד, והאירופאים שמחים להגיע לאילת בגלל מזג-האוויר".