יחימוביץ': "השרים הבינו שדוח טרכטנברג זה גיבוב סעיפים"

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ' מגיבה לדחיית ההצבעה בממשלה על דוח טרכטנברג: "עוצמת המחאה ורצינותה חלחלו אפילו אל שרי הממשלה. חבל שלא חלחלו לראש הממשלה"

"כשלונו של בנימין נתניהו להעביר את דוח טרכטנברג בממשלה היום מעיד על כך שעוצמת המחאה ורצינותה חלחלו אפילו אל שרי הממשלה", כך אומרת הערב (ב') יו"ר מפלגת העבודה ח"כ שלי יחימוביץ', בתגובה לדחייה של ההצבעה על דוח טרכטנברג לשבוע הבא.

לדברי יחימוביץ', "השרים מבינים כי הדוח אינו אלא גיבוב של סעיפים שמקצתם מזיקים ומקצתם ממוחזרים, וכי הוא אינו תשובה הולמת לתביעת הציבור לצדק חברתי".

יחימוביץ' מוסיפה, כי "חבל שמה שחלחל כבר אל שרי הממשלה עדיין לא חלחל אל ראש הממשלה נתניהו, אשר ממשיך לדבוק בגישה קפיטליסטית קיצונית אשר אינה מקובלת עוד על הציבור".

נזכיר, כי לאחר דיון מרתוני של 9 שעות, ולאחר שלא הצליח לגייס רוב בממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו דחה את ההצבעה על דוח ועדת טרכטנברג לשבוע הבא.

ראש הממשלה לא הצליח לגייס רוב להצבעה היום, כשמאזן הכוחות עמד על 16 מתנגדים אל מול 12 תומכים. בצד המתנגדים היו ישראל ביתנו (5), ש"ס (4) והעצמאות של אהוד ברק (4). גם שרי הליכוד סילבן שלום ויוסי פלד התנגדו, כמו גם שר התקשורת והרווחה משה כחלון.