אייפון 4s מאכזב? לא במכירות: 200 אלף נמכרו ב-12 שעות

רשת AT&T דיווחה אמש כי בתוך 12 שעות בלבד מאז החלו במכירה מוקדמת של האייפון 4s החדש, נמכרו למעלה מ-200 אלף יחידות ■ גם ברשת Sprint אזל המלאי

אפשר להתווכח בלי סוף האם הדור החמישי של האייפון שהוכרז באמצע השבוע, iPhone 4s, שווה את השדרוג מהדגם הקודם או לא - אבל עם מספרים אי אפשר להתווכח. רויטרס דיווחו אמש כי רשת הסלולר AT&T רואה "ביקוש יוצא מן הכלל" למכשיר האייפון החדש, ובתוך 12 שעות בלבד מאז נפתחה האפשרות להזמנתו המוקדמת נמכרו למעלה מ-200 אלף מכשירים, וזה רק בארה"ב.

רק לשם השוואה, בשנה שעברה דיווחה אפל על מכירות של 600 אלף יחידות ממכשיר האייפון 4 ביום אחד - מכל מפעילות הסלולר והמדינות בעולם בו הוא הושק לראשונה. בנוסף, גם רשת באתר האינטרנט של רשת Sprint האמריקנית אזל המלאי של מכשירי האייפון החדש, אך ספרינט טרם שחררה מספרים מדויקים. גם באתר האינטרנט של אפל קפץ זמן ההמתנה למשלוח האייפון החדש מ-1-2 ימים ל-1-2 שבועות.

כזכור, אפל השיקה את האייפון 4s ביום שלישי האחרון, והתגובות היו צוננות ומאוכזבות. לאחר ציפייה ארוכה של קרוב ל-15 חודשים מאז האייפון 4, מעריצים רבים קיוו לראות מכשיר חדש לחלוטין, ואף כינו אותו כבר בשם 'אייפון 5'. האייפון 4s מביא איתו שיפורים רק ברמת החומרה של המכשיר (מעבד מהיר יותר, מצלמה טובה יותר, סוללה חזקה יותר וכד'), אך נשאר זהה לחלוטין במאפייניו ובמראהו לדור הקודם, האייפון 4.

המכשיר החדש צפוי להגיע לחנויות ביום שישי הקרוב, ה-14 באוקטובר, בארה"ב, קנדה, צרפת, גרמניה, בריטניה ויפן. בחודש הבא הוא צפוי להגיע למדינות רבות נוספות ובישראל סביר שינחת עד לסוף השנה.