סמסונג מבקשת צו מניעה למכירת האייפון 4S ביפן

המלחמה בין ייצרניות הסמארטפון ממשיכה בכל הכוח ■ הבקשה כוללת גם את האייפד 2 ואת האייפון 4 הרגיל ■ סמסונג הגישה בקשה דומה לבית משפט אוסטרלי

מלחמת הפטנטים בין אפל לסמסונג ממשיכה בכל הכוח, כשהפעם מגיע תורה של סמסונג לבקש צו מניעה למכירת האייפון 4S ביפן ובאוסטרליה. גם הפעם הטענה היא שאפל הפרה פטנטים של סמסונג בתחום התקשורת האל-חוטית ובממשק המשתמש.

בצו שהוגש לבית המשפט ביפן ובאוסטרליה, סמסונג גם מבקשת למנוע את מכירתם של האייפד 2 והאייפון 4. המהלך הזה הינו בהמשך למהלך דומה של סמסונג לפני כשבועיים כשהגישה לבתי משפט במילאן ובפריס בקשה למנוע את מכירת האייפון 4S באיטליה וצרפת בטענה שהם מפרים את הפטנטים של סמסונג.

"המאבק המשפטי הזה נמשך יותר מדי זמן והוא מחריף ככל שחולף הזמן", אמר ג'יימס סונג, אנליסט בחברת Daewoo Securities. "הסאגה המשפטית הזו לא טובה עבור שתי החברות בהתחשב בשיתוף פעולה העסקי שקיים בינהם", אמר סונג.

המאבק בין שתי הענקיות התחיל באפריל השנה, כשאפל טענה שהעיצוב של הגלקסי טאב של סמסונג "מועתק בצורה בוטה". בשבוע שעבר, בית משפט באוסטרליה הוציא צו מניעה למכירת הגלקסי טאב 10.1 ברחבי אוסטרליה.