לאחר התקלה: RIM מפצה לקוחות ב-100 דולר לאפליקציות

בשבוע שעבר לקוחות עם בלקברי, כולל בישראל, קיבלו מיילים באיחור, סבלו מבעיות גלישה באינטרנט ובשימוש בשירות המסרים המיידים של החברה ■ "מתנצלים ואסירי תודה על הסבלנות"

חברת RIM, יצרנית מותג הסמארטפונים בלקברי, הודיעה היום (ב') על הפיצוי אותו תעניק ללקוחות החברה, עקב התקלה השבוע שעבר. לקוחות החברה במדינות רבות בעולם, נזכיר, כולל בישראל, קיבלו מיילים באיחור, סבלו מבעיות גלישה באינטרנט ובשימוש בשירות המסרים המיידים של החברה - BBM.

השירות עצמו חזר לעבוד רק במהלך יום חמישי האחרון, כאשר באותו יום פרסם מנכ"ל ומייסד החברה, מייק לזרדיס הודעת התנצלות. בתור פיצוי יקבלו לקוחות החברה את האפשרות להוריד מספר אפליקציות נבחרות שהשווי שלהם מגיע לכ-100 דולר.

בין האפליקציות, משחק סימס 3, טקסס הולדם פוקר 2, בבל באש 2 ותוכנת עריכת תמונות בשם Photo Editor Ultimate. את האפליקציות ניתן יהיה להוריד בחינם מחנות האפליקציות של החברה - App World מ-19 באוקטובר ועד סוף השנה. לקוחות ארגוניים של RIM יקבלו חודש של תמיכה טכנית ללא תשלום.

"אנחנו אסירי תודה ללקוחות הנאמנים שלנו על הסבלנות שלהם", אומר לזרדיס. "התנצלנו בפני הלקוחות שלנו ואנחנו נמשיך לעבוד ללא לאות להשיב את הביטחון שלהם בנו. אנחנו לוקחים צעדים מיידים ואגרסיבים בשביל למנוע שדבר כזה יקרה שוב".