מינויים בכלל פיננסים: אריק פרץ - מנהל ההשקעות הראשי

פרץ עובד בכלל פיננסים מזה כ-4 שנים כמנהל תחום אג"ח ומסחר ■ לפני כן היה מנהל השקעות בקרנות הנאמנות של בנק הפועלים וסוחר נוסטרו בחדר עסקאות מט"ח בבנק

שורה של מינויים בצמרת בית ההשקעות כלל פיננסים. טל רז, מנכ"ל כלל פיננסים, הודיע היום (ב') על מינויים הכוללים, בין היתר, את מינויו של אריק פרץ למנהל ההשקעות הראשי של בית ההשקעות, במקום קובי פלר שעזב לבנק השווייצרי UBS.

פרץ עובד בכלל פיננסים מזה כ-4 שנים כמנהל תחום אג"ח ומסחר. לפני כן היה מנהל השקעות בקרנות הנאמנות של בנק הפועלים וסוחר נוסטרו בחדר עסקאות מט"ח בבנק.

בנוסף, דורון שמר ימונה למנהל מחלקת השקעות קרנות נאמנות; שמר מועסק בכלל פיננסים מאוגוסט 2004 ומאוגוסט 2008 משמש כמנהל דסק אג"ח קונצרני בחברה.

אורי בירמן, עד לאחרונה מנהל השקעות ומנהל דסק מניות חו"ל, ימונה למנהל מחלקת השקעות גלובליות. אופיר הראל ימונה למנהל תחום אג"ח ופוליסות חיסכון; הראל עובד בכלל פיננסים כבר 7 שנים, היה בעבר אחראי על מחלקת ניירות ערך זרים במסחר עצמאי, ניהל את חדר המסחר של חברת קרנות הנאמנות וניהל השקעות באגף.

"המינויים החדשים הינם חלק ממדיניות טיפוח וקידום העובדים בחברה", אמר רז. "אנו דוגלים בקידום עובדים מיומנים וותיקים לתפקידי ניהול מובילים לצד טיפוח דור העתיד של עובדים בכלל פיננסים".