צפו בתמונות: כך ייראה מסך הטלוויזיה החדש של אפל?

כמו כל שמועה שקשורה במוצר חדש של אפל, הכל מתחיל בעיצובי קונספט שמכינים הגולשים ברשת ■ צפו בתמונות של הטלוויזיה החדשה של אפל הכוללת הפעלה קולית, אפליקציות וסנכרון מלא עם הענן

אומנם לכל מוצר עתידי של אפל שלגביו מתרוצצות שמועות הכינו גולשים שונים ברשת עיצובים קונספטואליים כפי שהם חושבים או רוצים שיראו, אך להבדיל ממוצרים אחרים של אפל, על מכשיר טלוויזיה חדש מבית אפל שמענו לראשונה מפיו של לא אחר מאשר מייסד ומנכ"ל אפל לשעבר, סטיב ג'ובס המנוח.

בנוסף, כבר מתחילת השנה נפוצו שמועות ודיווחים על כך שאפל עובדת על מכשיר טלווזיה ראשון מסוגו, והדיווחים האחרונים הגיעו אף לפני כשבוע כאשר אחד האנליסטים הבכירים לענייני אפל אמר כי כבר בתחילת 2012 צפויה אפל לחשוף את מכשיר הטלוויזיה שלהם.

הגולשים ברשת אף פעם לא נשארים אדישים לשמועות על מוצרים חדשים של אפל, ואחד המעצבים הגראפיים שפרסם כבר כמה וכמה עיצובי קונספט למוצרים קודמים של אפל פרסם בחשבון הפליקר שלו תמונות חדשות למה שכבר זכה לשם iTV:

Apple iTV Concept

קרדיט תמונה: פליקר

על פי התמונות, ניתן לראות שמסך הטלוויזיה מזכיר, בעיקר בגבולות המסגרת שלו, את מכשירי האייפד של אפל. כמו כן, המכשיר דק ביותר ומציג עיצוב מרשים ויפייפה כיאה למוצרים שמייצרת אפל.

Apple iTV Concept

קרדיט תמונה: פליקר

Apple iTV Concept

קרדיט תמונה: פליקר

בנוסף, ניתן לראות ואף להניח, במידה שאפל אכן מתכננת לייצר מכשיר כזה, שהטלוויזיה החדשה שלה תהיה מצויידת במערכת ההפעלה הקולית החדשה, Siri, שפעילה היום במכשירי האייפון 4s החדשים וכן תתמוך בשיחות וידיאו Face Time ובסנכרון מלא עם חנות האייטיונס ושירות הענן החדש של אפל, iCloud.

Apple iTV Concept

קרדיט תמונה: פליקר

עוד ניתן להתרשם מכך שעל פי עיצוב הקונספט החדש, לטלוויזיה החדשה תהיה אפשרות להריץ אפליקציות שיותאמו במיוחד אליה ובחלק היותר פנטסטי של היוצר, הטלוויזיה החדשה תהיה מבוססת מסך מגע ותהיה בעלת יכולות תלת-ממד ללא משקפיים.

כזכור, בביוגרפיה של ג'ובס שיצאה לאור בשבוע שעבר צוטט ג'ובס על ידי הביוגרף שלו, וולטר איזקסון, כשהוא אומר כי הוא רוצה ליצור מכשיר טלוויזיה קל לשימוש שיסתנכרן בקלות עם כל המכשירים שיש לך ועם iCloud: "משתמשים לא ייאלצו להתמודד יותר עם שלטים מסובכים למכשירי DVD או ממירי כבלים", כותב איזקסון בספרו ומוסיף כי: "יהיו להן (לטלוויזיות של ג'ובס) את ממשק המשתמש הפשוט ביותר שאפשר להעלות על הדעת. "סוף סוף עליתי על זה" אמר ג'ובס לאיזקסון.