סיטיגרופ מתחילים לסקר את רמי לוי: המניה תזנק ב-21%

מדובר בבנק ההשקעות הזר הראשון שמסקר את רמי לוי ■ ממליץ על "קנייה" עם מחיר יעד של 152 ש' ■ "הסיפור גדול יותר ממחיר הזול: מדובר בשחקן רווחי במיוחד בשוק הקמעונאות"

כלכלני סיטיגרופ מתחילים לסקר את רשת רמי לוי , ומפרסמים היום (ה') סקירה ראשונה על המניה. בבנק ההשקעות מעניקים למניית רמי לוי המלצת "קנייה", תוך שהם מעניקים לה מחיר יעד של 152 שקל - המשקף פרמיה של 21% על מחירה בבורסת ת"א (119 שקל). "רמי לוי הינה מהמניות הנבחרות לדעתנו בשוק הישראלי", נכתב.

נציין כי מדובר בבנק ההשקעות הזר הראשון שמסקר את מניית הרשת, אשר "חיונית להבנתנו את קמעונאיות המזון" - כתבו כלכלני סיטי בסקירה.

בסיטי מציינים את ההחזרים הגבוהים על השקעות והצמיחה המואצת שמאפיינת את רמי לוי, וכי מדובר ב"שחקן רווחי במיוחד בשוק קמעונאות המזון הישראלית". בסיטי מדגישים כי "סל מוצרים נבחר" ברמי לוי זול יותר בכ-7-11% מאשר אצל המתחרים, אבל "יש סיפור גדול יותר מהמחיר".

"כמות גדולה יותר של עובדים פר מטר רבוע ומספר קופות רב יותר מבטיחים חוויית קנייה מהירה וטובה יותר", מסבירים בסיטי. בבנק מסבירים כי מניית החברה נסחרת לפי שווי של חברת קמעונאות אירופאית עם צמיחה איטית: "למרות שרמי לוי צומחת בקצב שמאפיין קמעונאיות מפותחות וגדולות".